Gå til innhold

Settlers 1: Geologer

Anbefalte innlegg

Skrevet

[email protected]Dette burde egentlig være åpenlyst, men etter flere timer med spilling har jeg enda ikke klart å finne ut av hvordan jeg skal sende geologene mine ut for å lete etter gull- og kullårer i fjellet. Dette er veldig frustrerende siden jeg da ikke kan bygge gruver og finne kull, gull og alt det skulle være.

Er det noen her som vennligst kunne forklart meg hvordan jeg skal gjøre dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
[email protected]Dette burde egentlig være åpenlyst, men etter flere timer med spilling har jeg enda ikke klart å finne ut av hvordan jeg skal sende geologene mine ut for å lete etter gull- og kullårer i fjellet. Dette er veldig frustrerende siden jeg da ikke kan bygge gruver og finne kull, gull og alt det skulle være.

Er det noen her som vennligst kunne forklart meg hvordan jeg skal gjøre dette?

8540953[/snapback]

Hvis jeg ikke husker helt feil,trykker du på et av flaggene(de blå) dine og send ut geologer

Skrevet
Du smekker opp et flagg, bygger en vei til flagget og tilkaller geologene.

8540960[/snapback]

Det skulle jo være ganske enkelt! Men selv om jeg har satt opp flagg og bygd vei til det, så kommer ikke geologene. Noen idé om hva som kan være galt?

Skrevet

8540960[/snapback]

Det skulle jo være ganske enkelt! Men selv om jeg har satt opp flagg og bygd vei til det, så kommer ikke geologene. Noen idé om hva som kan være galt?

8540994[/snapback]

Flagget må være på fjell/snø (brunt eller hvitt) også må du har geologer/sånne hammergreier tilgjengelige i slottet.

Skrevet

8540960[/snapback]

8540994[/snapback]

Flagget må være på fjell/snø (brunt eller hvitt) også må du har geologer/sånne hammergreier tilgjengelige i slottet.

8541010[/snapback]

tror ikke det må være snø,de kan jo finne vann på gresset og tror jeg?

men du må ha geologer i HQ som Cato sier

Skrevet

8540960[/snapback]

8540994[/snapback]

8541010[/snapback]

tror ikke det må være snø,de kan jo finne vann på gresset og tror jeg?

men du må ha geologer i HQ som Cato sier

8541041[/snapback]

Ikke i Settlers 1 vel?

Skrevet

8540960[/snapback]

8540994[/snapback]

8541010[/snapback]

Virker rett og slett som spillet mitt ikke fungerer helt som det skal. Jeg har flagg, sti til flagget, geologer og hammere i slottet.

Skrevet

Berre for ordens skuld: Du har trykt på "geolog-knappen", ikkje sant? Om eg hugsar riktig, skal der dukke opp ein knapp med bilete av ein geolog når du klikker på eit flagg.

Kay

Skrevet
Berre for ordens skuld: Du har trykt på "geolog-knappen", ikkje sant? Om eg hugsar riktig, skal der dukke opp ein knapp med bilete av ein geolog når du klikker på eit flagg.

Kay

8541172[/snapback]

Jaha, det gjør det ikke når jeg spiller.. Det er garantert noe galt med spillet mitt, får prøve å legge det inn på nytt eller no. Takk for hjelpen alle sammen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...