Gå til innhold

Dashboard Update på mandag (7. mai)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-xZFMnIz6

Allerede på mandag?! Fy søren det kom før jeg trodde! Når blir de små koselige tastaturene å finne i butikkene da?

Lenke til kommentar
Dette har jo vært bekreftet en god stund nå. Eller har det bare vært rykter? :hmm:

8538650[/snapback]

Det har vært antatt siden forrige Spring Update kom den datoen, men det er "bekreftet" først nå :)

8538827[/snapback]

 

Feil. Dette har vært bekreftet lenge. Vi har visst at den kom 7. Mai en god stund.

Lenke til kommentar

Her er forøvrig lista over nye ting og forbedringer:

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

o A richer Achievement notification pop-up will showcase the name of the unlocked Achievement and the gamerscore value without needing to leave the game to check the Achievements list.

o Enhanced family settings features for Xbox LIVE communications enable different defaults for video chat and voice chat.

o A new Xbox LIVE Marketplace blade lets Xbox LIVE members access the content they seek - whether it is game content or TV shows and movies (available in the United States) - from one place on Xbox LIVE.

o Updates to Xbox LIVE Arcade allow owners to quickly see which Xbox LIVE Arcade games their friends are playing and join in the fun. Xbox LIVE members can also compare progress of leaderboard scores and Achievements directly with all friends on their friends list. Expanded Tell a Friend capabilities make it easier than ever to boast about Achievements and high scores.

o A new option in Auto Downloads provides faster access to the entire collection of free, trial-version Xbox LIVE Arcade games.

o New progressive download controls provide easy access to optimal viewing options by letting people fast-forward, rewind, pause and resume as their video is downloaded from Xbox LIVE Marketplace.

o Extension of the background download functionality will allow owners to set their Xbox 360 console to turn off automatically after downloads are complete.

Lenke til kommentar
Det ryktes at den nye updaten vil gi problemer for de som har modifisert firmware etc på 360. Les mer f.eks. her.

8547405[/snapback]

 

 

Det sa dem vel på forrige også, er uansett de med chipp som burdte være urolig, de som har eldre modell som er flashet sitter veldig trygt vil jeg tro.

Lenke til kommentar
Her er forøvrig lista over nye ting og forbedringer:

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

          o A richer Achievement notification pop-up will showcase the name of the unlocked Achievement and the gamerscore value without needing to leave the game to check the Achievements list.

          o Enhanced family settings features for Xbox LIVE communications enable different defaults for video chat and voice chat.

          o A new Xbox LIVE Marketplace blade lets Xbox LIVE members access the content they seek - whether it is game content or TV shows and movies (available in the United States) - from one place on Xbox LIVE.

          o Updates to Xbox LIVE Arcade allow owners to quickly see which Xbox LIVE Arcade games their friends are playing and join in the fun. Xbox LIVE members can also compare progress of leaderboard scores and Achievements directly with all friends on their friends list. Expanded Tell a Friend capabilities make it easier than ever to boast about Achievements and high scores.

          o A new option in Auto Downloads provides faster access to the entire collection of free, trial-version Xbox LIVE Arcade games.

          o New progressive download controls provide easy access to optimal viewing options by letting people fast-forward, rewind, pause and resume as their video is downloaded from Xbox LIVE Marketplace.

          o Extension of the background download functionality will allow owners to set their Xbox 360 console to turn off automatically after downloads are complete.

8547265[/snapback]

 

Listen viser bare det største endringene. Det skal være rundt 1600 punkter som de har gått igjennom og forbedret/lagt til i denne oppdateringen. De fleste av dem er nok rettet mest mot det som skjer under panseret, og derfor ikke direkte synlig for oss.

Lenke til kommentar

Håper de fikser slik at volumkontrollen på fjernkontrollen virker i musikkavspilleren, finnes det noen liste over ALLE endringer de har gjort? Hvis ikke så finner jeg det vel ut i morgen.

 

En annen ting som irriterer meg er at man kun kan være tilkoblet en PC om gangen, jeg skulle gjerne kunnet bytte mellom flere PC for å finne musikk og video. Slik det er nå må jeg inn i innstillinger og frakople fra en PC, så gå til media blade'n og kople til en annen, veldig tungvint. Hvis de ikke gjør noe med det denne gangen håper jeg de fikser det til høsten

Lenke til kommentar

Leste et sted at etter updaten så skulle det bli mulig å chatte med flere enn en om gangen. Håper dette er sant. Jeg er hvertfall en av dem som synes det er irriterende å drive å gå fra en chat til en annen hele tiden når du vil spille med flere på et spill osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...