Gå til innhold

Dashboard Update på mandag (7. mai)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Min også har tatt kvelden. Men jeg har Elkjøp sin "tabbe" forsikring som jeg lurte på å benytte meg av. Men hvis det viser seg at MS sender ut ny maskin med en gang så tror jeg det er ei bedre løsning.

 

Noen som kan bekrefte eller avkrefte dette?

8604096[/snapback]

En fin måte å finne ut dette på er å kontrollere serienummeret. Da jeg fikk min maskin tilbake, hadde maskinen et annet serienummer enn den jeg leverte inn. Trodde jeg hadde fått ny maskin med det samme, siden det var klistremerke foran DVD-skuffen. Men så prøvde jeg å registrere denne konsollen på Xbox.com og da fikk jeg opp at den allerede var registrert! Konklusjon: MS sendte ikke ny maskin til meg, selv om det så slik ut.

Lenke til kommentar
StaBBer, anolop eller noen andre som har hatt 360'n på service:

 

Fikk dere mailen der det sto "Your Xbox Video Game system has been shipped! You can expect to receive it in 2-5 days" når de sendte esken, eller?

8604905[/snapback]

Ja, det gjorde jeg...

 

Jeg fikk den ca. en uke etter at jeg hadde levert xbox'n, så jeg tenkte "det var raskt". Jeg venta noen dager før jeg sjekka sporingsummeret til DHL. Da fant jeg ut at denne pakka hadde dratt fra Tyskland i april og at den ble levert 2. mai. Da skjønte jeg at det var eska :blush:

Lenke til kommentar
Hvordan fikk du denne mailen Runebassen?

 

Sjekket MS opp boksen din via nettet?

8607953[/snapback]

I have no idea.. eneste de spurte om på xbox-kundeservice var serienummer, navn og adresse. Mulig de fant mailen min i registreringsinformasjonen som jeg oppga etter å ha kjøpt den..

 

Men det er litt merkelig hvis de har sendt meg en ny 360 uten at jeg har sendt inn den gamle.. :hmm:

 

DHL track'n'trace:

Mai 14, 2007 ---- 10:18 --- Oslo - Norway --- Sendt fra DHL i Oslo - Norway

Pakken med en tom eske eller en 360 er på vei til Trondheim nå, er LITT nysgjerrig på hva M$ har funnet på! :p

Endret av Runebassen
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...