Gå til innhold

Dashboard Update på mandag (7. mai)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-t9DveYkZ
Alltid kos med storrenoveringene. La oss håpe at vi slipper disse 3 flotte røde lys i ettertid da :) Var vel ein del som fikk det forrige vår ;)

8538224[/snapback]

Jeg krysser stadig fingrene for at min skal bli bbq, den har desverre overlevd alt siden release til nå. Problemet er at den bråker no latterlig, den er i stand til å overdøve det meste i et rom fullt av PC-er, så jeg håper den tar kvelden snart ;)
Lenke til kommentar
Jeg krysser stadig fingrene for at min skal bli bbq, den har desverre overlevd alt siden release til nå.

Du vil ha ny?

Pakk den inn i ett håndkle så blir den varm og får røde ringer, så er det bare og sende inn, men det er jo ikke garantert at du får en som er "ny" tilbake.

Er enkelte som fremdeles får tilbake Xboxer med produksjondato i 2005/06

Lenke til kommentar
Alltid kos med storrenoveringene. La oss håpe at vi slipper disse 3 flotte røde lys i ettertid da :) Var vel ein del som fikk det forrige vår ;)

8538224[/snapback]

Jeg krysser stadig fingrene for at min skal bli bbq, den har desverre overlevd alt siden release til nå. Problemet er at den bråker no latterlig, den er i stand til å overdøve det meste i et rom fullt av PC-er, så jeg håper den tar kvelden snart ;)

8555002[/snapback]

 

 

hehe.. min røk for 2 dager siden.. hatt den siden release.. er ikke blitt hentet enda

Lenke til kommentar
Kjenner jeg Microsoft rett er det ikke helt bombesikkert at oppdateringen kommer i dag. Men får satse på det. :)

Jepp, de sa jo tross alt "the week of Monday, 7th May" ikke the day...............

8555352[/snapback]

Sa de det?

 

Ja, da blir det vel i slutten av uka.. ?:p

 

 

-Pixi ;)

Lenke til kommentar
Beginning the week of May 7, 2007, the Xbox 360 Spring Update will provide Xbox 360 owners worldwide with access to Windows Live Messenger features, broadening the communication options on the Xbox LIVE social network.

Det kan jo da spekuleres i om det da "begins" i USA og brer seg over verden iløpet av noen dager....

Kilde (xbox.com)

Lenke til kommentar
It’s said you need to take the bad with the good.

 

Less than two weeks ago, we all were shut out of Xbox Live—just when many of you were itching to take a vacation on the Shivering Isles—for most of a day. But I’m here to tell you that that “bad” indeed does come with a “good.” The “good” is that Microsoft took the online service down to prepare its Spring Dashboard Update, with features that you’ll be able to access when it goes live sometime around May 7.

 

hvordan skal man tolke den siste setningen..

 

Kilde: Teamxbox

Lenke til kommentar
Kjenner jeg Microsoft rett er det ikke helt bombesikkert at oppdateringen kommer i dag. Men får satse på det. :)

8555343[/snapback]

 

Kjenner jeg MS rett er det helt bombesikkert at oppdateringen ikke kommer i dag :roll: Forza 2 demoen skulle komme i april, og hvor blir det av den?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...