Gå til innhold

4chan bilete- og diskusjonstråd


Zeph

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hele tre dager siden, Knud. Er bare du som har tid til å sitte her og ha oversikt over hva som blir postet til enhver tid. :tease:

Du vet at det finnes en knapp for å gå til siste uleste innlegg?

 

How?

 

Men uansett, den fortjener å bli reposta for det er så win. Burde fikse noe sånt i Norge :p

Lenke til kommentar

Hele tre dager siden, Knud. Er bare du som har tid til å sitte her og ha oversikt over hva som blir postet til enhver tid. :tease:

Du vet at det finnes en knapp for å gå til siste uleste innlegg?

 

How?

 

Men uansett, den fortjener å bli reposta for det er så win. Burde fikse noe sånt i Norge :p

I mine innlegg, så ser du den oransje saken ved uleste trådar? trykk på den.

Lenke til kommentar

*SNIP*

Fy faen så irriterende. Tror de er fotografer bare fordi de klarer å legge på et filter i photoshop.

 

Hvorfor er dette irriterende? Dessuten, hvis de har tatt bildene selv så er de per definisjon "fotografer" ja.

 

Jeg mente proffe fotografer. Burde forumlert meg tydeligere, da jeg burde skjønt at en eller annen kverulant ville komme å rette på det.

 

Gratulerer.

 

Vi skal alle ha noe å irritere oss over. Det er antagelig en relativt god verden alt i alt når folk irriterer seg over Photoshop...

 

Geir :)

Det stemmer det, men det er fremdeles irriterende. Irritasjon er for meg overfladiske problemer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...