Gå til innhold

4chan bilete- og diskusjonstråd


Zeph

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

På en prikk :p

 

Snart får vi vel høre at Casey ble drept!

:(

 

Ja, begge har skjegg og halvlangt hår. Kan folk se til faen å lære seg at det finnes andre trekk for at folk skal være like?!?!?!?¤=!"%="/`=#&/"¤=#`&/#¤"=`& RAMBLERAMBLERAMBLE

Det var ikke bare det som lignet ved dem.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Ja, begge har øyenbryn, nese, hud og rynker.

Vet du i det hele tatt hvem Manson var/er? Se litt videoer av skruen fra når han ble intervjuet i fengsel, hør på stemmen, se på måten han snakker på, åpner og lukker kjeften osv. Poenget er at de bærer visse likhetstrekk, ikke nødvendigvis er tvillinger.

 

Kan vedde på at ingen hadde påpekt likheten om begge hadde vært glattbarberte.

Har ingenting med saken å gjøre.

Lenke til kommentar

 

Vet du i det hele tatt hvem Manson var/er?

Jeg har lest alt av tilgjengelig literatur på nett, samt sett filmen om livet hans, sett 3-4 dokumentarer og lest en bok [for lenge siden] som vel het "The Manson Massacre" eller noe slikt. Kan så vidt litt om han, med andre ord. Nei, jeg syns alikevel ikke at de var spesielt like på de to bildene som ble lagt ut som "to bilder som de ligner på hverandre på".

Jeg så ikke selve intervjuet før nå, og jeg kan si meg enig i at han ligner litt på væremåte, men ikke så veldig.

Lenke til kommentar

Synes faktisk litt synd på han. (Sier ikke at han ikke fortjente å bli slengt i bakken).

Synes forresten at det å kalle han for et misfoster osv er en jævlig lav ting å gjøre, må huske på at han bare er en 11 år gammel gutt. Geez.

Endret av handerrre
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Jeg har lest alt av tilgjengelig literatur på nett, samt sett filmen om livet hans, sett 3-4 dokumentarer og lest en bok [for lenge siden] som vel het "The Manson Massacre" eller noe slikt. Kan så vidt litt om han, med andre ord. Nei, jeg syns alikevel ikke at de var spesielt like på de to bildene som ble lagt ut som "to bilder som de ligner på hverandre på".

Jeg så ikke selve intervjuet før nå, og jeg kan si meg enig i at han ligner litt på væremåte, men ikke så veldig.

Jesus, jeg får vel bare beklage om jeg har krenket din viten om mennesket, da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...