Gå til innhold

4chan bilete- og diskusjonstråd


Zeph

Anbefalte innlegg

Men for guds skyld da. Kan folk slutte å være så jævla fanboys?

 

Ja, mac er dyrere. Ja, mac sine laptoper ser bedre ut enn det fleste andre. Nei, ingen av OS'ene er "overlegende". Hvorfor grine?

 

Det handler om preferanser. Vitsen baserte seg på en stereotyp av macbrukere, er da ingen grunn til å overreagere. Virker som om enkelte føler seg svært truffet, egentlig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mange av dine kjære TV serier er nok "flekket til av satans merke" i din mening.

Og? Det er da klinkende likegyld hva slags utstyr de har brukt til å lage ting?

Om film- og serieskapere har lyst til å bruke apple-produkter, go for it.

 

Tror du har driti deg litt ut jeg, les litt i inleggene dine.

Først bannlyser du alle som bruker de, så nekter du for at industrien bruker det, så nekter du å gå inn på Apple.com for å se hvor feil du har tatt.

 

Jeg sier som så, ingen vits i å hate merker.

Bare bortkastet energi.

 

-----

 

Zoro Sama, kjipt egentlig.

Varierer vel fra skole til skole/plass til plass.

 

Vet selv om noen ikke så smarte Mac brukere, så lenge en henger med smartere mennesker unngår man de som regel.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Men for guds skyld da. Kan folk slutte å være så jævla fanboys?

 

Ja, mac er dyrere. Ja, mac sine laptoper ser bedre ut enn det fleste andre. Nei, ingen av OS'ene er "overlegende". Hvorfor grine?

 

Det handler om preferanser. Vitsen baserte seg på en stereotyp av macbrukere, er da ingen grunn til å overreagere. Virker som om enkelte føler seg svært truffet, egentlig.

Da man ikke er en fanboy selv er det ingenting som er så morsomt som å irritere fanboys :) Derfor akter jeg å fortsette med det.
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Tror du har driti deg litt ut jeg, les litt i inleggene dine.

Først bannlyser du alle som bruker de, så nekter du for at industrien bruker det, så nekter du å gå inn på Apple.com for å se hvor feil du har tatt.

 

Jeg sier som så, ingen vits i å hate merker.

Bare bortkastet energi.

Lillevenn, les innlegga mine på nytt selv du. Bannlyst? Nei, det har jeg aldri gjort. Nekte for at industrien bruker det? Nei, det har jeg aldri gjort. Nekte å gå inn på apple.com? Ja, det var en spøk (du skjønner, humor er noe som en gjennomsnittlig pc-bruker har). Så med andre ord har jeg ikke tatt feil, og heller ikke driti meg ut.

 

Du, derimot..

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Men for guds skyld da. Kan folk slutte å være så jævla fanboys?

 

Ja, mac er dyrere. Ja, mac sine laptoper ser bedre ut enn det fleste andre. Nei, ingen av OS'ene er "overlegende". Hvorfor grine?

 

Det handler om preferanser. Vitsen baserte seg på en stereotyp av macbrukere, er da ingen grunn til å overreagere. Virker som om enkelte føler seg svært truffet, egentlig.

Da man ikke er en fanboy selv er det ingenting som er så morsomt som å irritere fanboys :) Derfor akter jeg å fortsette med det.

 

Jeg ser da ingen fanboys her :thumbup:

Lenke til kommentar

Dere er en gjeng gaywads og faggots, alle sammen. Det er som å spørre hverandre om hva som smaker best av tiss og bæsj. Svaret er at begge smaker vondt og det beste man kan putte i kjeften er iskrem. Enhver linux-distro danker ut både Windows og OS X. (Med forbehold om at de som nevnte PC egentlig prater om Windows, uten at de vet forskjellen..)

 

Bender Rodriguez, Mac suger og du kan installere OS X på skikkelig maskinvare og spare deg selv for en hel masse penger. PCen stuer man under pulten uansett, så hvordan den ser ut burde bry deg mitt opp i rævva. Det finnes for øvrig en hel haug med godt designede laptoper, så lenge du ser vekk ifra Lenevo, HP, Asus, Fujitsu, Toshiba og Samsung.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...