Gå til innhold

4chan bilete- og diskusjonstråd


Zeph

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er vi virkelig der at vi kan spøke med terrorkatastrofer som 11. september 2001 nå? Jeg syntes det er smakløst og vitner om din totale mangel på medfølelse for de som mistet noen kjære i det tårnene falt.

 

Du gikk vel rundt og feiret stortingsbomben på torsdag også du!

Gå inn på /pol/ og klag der istedet.
Lenke til kommentar

Hva med de i Afrika uten tilgang på massemdia? De fikk jo aldri vite noe om hendelsen før nå? De visste jo ikke hvor ille vi i den vestlige verden hadde det i perioden etter 9/11. Mens vi gikk og var redde for nye terrorangrep og sørget over de døde, satt afrikanerne og spiste mat eller døde av sult. Jeg synes nesten synd på dem.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hva med de i Afrika uten tilgang på massemdia? De fikk jo aldri vite noe om hendelsen før nå? De visste jo ikke hvor ille vi i den vestlige verden hadde det i perioden etter 9/11. Mens vi gikk og var redde for nye terrorangrep og sørget over de døde, satt afrikanerne og spiste mat eller døde av sult. Jeg synes nesten synd på dem.

Jeg håper du spiser middagen din opp, tenk på de sultne barna i Afrika.

Lenke til kommentar

Hva med de i Afrika uten tilgang på massemdia? De fikk jo aldri vite noe om hendelsen før nå? De visste jo ikke hvor ille vi i den vestlige verden hadde det i perioden etter 9/11. Mens vi gikk og var redde for nye terrorangrep og sørget over de døde, satt afrikanerne og spiste mat eller døde av sult. Jeg synes nesten synd på dem.

Jeg håper du spiser middagen din opp, tenk på de sultne barna i Afrika.

Ikke alltid, men det er til et godt formål. Bakterier er sultne de og.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...