Gjest Skrevet 20. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2010 @ Coa: Den klarer jeg faktisk ikke å se Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 20. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2010 Vi satte den på på skolen under lunchen her omdagen. Tok ikke lang tiden før den ble skrudd av. Sykt ekkelt.. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 20. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2010 Det ser litt digg å få det ut egentlig. Som å få en irriterende gigabuse plukket ut av nesa. Lenke til kommentar
Nakmus Skrevet 20. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2010 Det ser litt digg å få det ut egentlig. Som å få en irriterende gigabuse plukket ut av nesa. Jah, så ferdig hele filmen og la den til i favoritter, men må innrømme jeg ble litt småkvalm jah Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 20. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2010 om dere er ekte /b/ fags så er det der minimum av hva man burde tåle var da ikke så ekkelt... blir mer fascinert av slikt jeg Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2010 Jeg ble også utrolig fascinert av den videoen, men jeg holdt på nesa imens jeg så på den. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 20. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2010 Jeg så faktisk hele. Og ja, fascinerende. Prøvde å se om jeg så noen på slutten, før legen så dem=D Veldig ekkelt da, en tanke kvalmende til og med. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 20. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2010 (endret) Jeg syns egentlig ikke den er så kvalm, heller ekkel. Har sett drøssevis av filmer og videoer som man kan betegne som kvalmende. Den filmen er bare søt og koselig i forhold til mye av det som dukker opp på /b/ Endret 20. februar 2010 av Coa Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 20. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2010 slakting av folk og dyr er bedre å se på enn mark i nesa. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 20. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2010 youtube inneholder et meget bra spekter med underholdning i slik stil.. alt fra kviser, cyster, ørevoks og larver... har mine timer med slik underholdning.. tenk heller på hvor digg det må være for "pasienten" å få det ut istedenfor hvor ekkelt det er at personen faktisk har det.. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2010 Ingenting er forferdelig... Foruten om plaging av katter! Dette er forferdelig! Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 20. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2010 Hva er fælt med den videoen? Kjære vene, er bare mark eller noe sånt shit, big business. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 20. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2010 Hva er fælt med den videoen? Kjære vene, er bare mark eller noe sånt shit, big business. Mark som kravler i nesen, er ikke noe man har foran middagsbordet Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 20. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2010 Det jeg lurer på er hvordan de larvene havna der. Lenke til kommentar
SML Skrevet 20. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2010 Det jeg lurer på er hvordan de larvene havna der. http://www.springerlink.com/content/377312k31q514136/ Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2010 Ser ut som fluelarver, kan være en flue som har lagt egg i nesen til mannen. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 20. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2010 Rimelig sikker på at den er ekte ja. Stemmen matcher, størrelsen matcher og begge har skjegg og bruker caps. Håret er grått imens skjegget er hvitt, noe som også matcher det på videoen. Konge fyr, kort fortalt. Han snakker om at svartingen tar fram en kniv. Og at han slo svartingen slik at han besvimte i 2 min. Dette stemmer vell ikke? Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 20. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2010 Han snakker om at svartingen tar fram en kniv. Og at han slo svartingen slik at han besvimte i 2 min. Dette stemmer vell ikke? Tror nok han krydrer litt på sannheten, men samme fyr er det nok. Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 20. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2010 Sikker på at det er busskonflikten han snakker om akkurat der? Hvis jeg ikke husker feil så prater han også om at ble forsøkt ranet i hjemmet sitt eller noe. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 20. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2010 Det er buss-greiene han snakker om. Du hører jo det i starten, han nevner det om Stacy Adams og chinaman osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå