Gå til innhold

Forza 2 demoen er ute!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gratulera clinton.

 

Du er den einaste i verda som leita etter 3d graset.

Premie på veg i posten!

8579705[/snapback]

kunne jeg vite at det ikke skulle være med da?? er jo omtrent det eneste folk har snakket om det siste året når det gjelder dette spillet.

8579712[/snapback]

Har fått med meg at nokre visse folk ifrå PS3 delen frå forumet har nemnt det.

 

Men at folk faktisk ser etter det, er nytt for meg. Hvis du blir skuffa av mangel av 3d gras i bilspel, foreslår eg at du kjapt finn deg noko anna å gjere på. :)

Lenke til kommentar
Men at folk faktisk ser etter det, er nytt for meg. Hvis du blir skuffa av mangel av 3d gras i bilspel, foreslår eg at du kjapt finn deg noko anna å gjere på. :)

8579765[/snapback]

Opprinnelsen var vel at utviklerene vistnok skal ha sagt at de ville ha det i spillet på et tidlig stadie. Mulig de måtte gi tapt på det pga tid eller resurser. Men for meg er ikke gresset så viktig når man passerer det i 200+ km/t.

 

30% completed :D

Lenke til kommentar
Har fått med meg at nokre visse folk ifrå PS3 delen frå forumet har nemnt det.

 

Men at folk faktisk ser etter det, er nytt for meg. Hvis du blir skuffa av mangel av 3d gras i bilspel, foreslår eg at du kjapt finn deg noko anna å gjere på. :)

8579765[/snapback]

Men når teamet bak forza og de har skrevet om 3d gress, og det fikk mye oppstyr overalt er det nå naturlig å kikke om det faktisk er der ;)

 

Jeg får ikke spilt før i morgen, men good blir det :D

 

 

Noen spørsmål til de som har fått den ned:

 

1. Er det noe time limit, noe lignende som på test drive og project 8 demo.

2. Er det online?

3. Split-screen?

 

:p

Lenke til kommentar
Gratulera clinton.

 

Du er den einaste i verda som leita etter 3d graset.

Premie på veg i posten!

8579705[/snapback]

kunne jeg vite at det ikke skulle være med da?? er jo omtrent det eneste folk har snakket om det siste året når det gjelder dette spillet.

8579712[/snapback]

Har fått med meg at nokre visse folk ifrå PS3 delen frå forumet har nemnt det.

 

Men at folk faktisk ser etter det, er nytt for meg. Hvis du blir skuffa av mangel av 3d gras i bilspel, foreslår eg at du kjapt finn deg noko anna å gjere på. :)

8579765[/snapback]

 

ble ikke skuffa...bare la merke til at det ikke var der..husker da det første bilde av forza 2 kom ut..DA ble folk skuffa over at det ikke var 3d gress.

spiller igrunn ikke noen rolle for meg om gresset er 3d eller ikke..

gresset er vel ikke det man ser mest på når man kjører bil

Lenke til kommentar
må si jeg ble litt skuffet over demoen..ser ikke en dritt til 3d gresset..og ellers veldig likt 1eren vil jeg si.men kjekt og kjøre E36 M3

8579697[/snapback]

Syns tydeleg du skriv at du blei skuffa eg.

 

Sikkert berre eg som ikkje las godt nok mellom linjene :)

 

 

Uansett, å høyre på utviklarar som snakkar om features i spel, 2 veker etter dei har starta utviklinga gjer eg aldri.

Det er berre rop om opperksomhet, "3d GRAS! WOW! SJÅ PÅ OSS!"

Lenke til kommentar
må si jeg ble litt skuffet over demoen..ser ikke en dritt til 3d gresset..og ellers veldig likt 1eren vil jeg si.men kjekt og kjøre E36 M3

8579697[/snapback]

Syns tydeleg du skriv at du blei skuffa eg.

 

Sikkert berre eg som ikkje las godt nok mellom linjene :)

 

 

Uansett, å høyre på utviklarar som snakkar om features i spel, 2 veker etter dei har starta utviklinga gjer eg aldri.

Det er berre rop om opperksomhet, "3d GRAS! WOW! SJÅ PÅ OSS!"

8579802[/snapback]

 

var ikke gresset jeg ble skuffet av..var demoen..gresset så jeg bare ikke noe til..

trenger ikke lese mellom linjene for og se det

Lenke til kommentar

Må si jeg kanskje hadde forventet litt mer. Omgivelsene var ganske pene og helt standar bilspill. Å bilmodellene i seg selv var ganske så snasne. Kan ikke si mye på det. Men det var ALT for mye Alliassing på bilene. Det var nesten groteskt. Det får bilene i PGR3 til å virke smooth. Så der må jeg si jeg ble litt skuffet. Ellers var det bra med refleksjoner. Spillet var smooth og jeg kommer nok til å kjøpe det mye pga alle de lekre bilene og banene.

 

Tror også det blir et bedre spill i sin helhet når hele kariere modusen kommer på plass. Da det er mye av motivasjonen i slike spill. Bli rik og få fete biler :D

 

 

En ting til. Den R2 Porsche bilen vakte gode minner for meg som elsket Need for speed: Porsche. (som enda er et av de bedre bilspillene historiemessig.

Endret av Bromlexl
Lenke til kommentar

Jeg har testet ut demoen litt nå. Kjørefølelsen, fartfølelsen, hvordan bilene oppfører seg er top notch. Grafikkmessig er bilene veldig pene (elsker lykteglassene) og detaljene i veien ganske bra. Omgivelsene derimot er så som så, skulle likt å sett det i fullt dagslys.

Lenke til kommentar
Noen som har litt peiling på den avgjørende faktoren i bilspill: kjører du hovercraft som i omtrent alle andre spill enn PGR2, eller er det god oppførsel på bil i forhold til banen? Forza1, colin McRae og PGR3 er gode eksempler på slik "floaty" feeling på bilene.

8580010[/snapback]

 

Hvis du mener Forza 1 har "floaty"-feeling så kan du ikke være tilhenger av så mange andre spill enn GTR-serien og LFS.

Endret av rakanishu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...