Gå til innhold

Xbox 360 skaper problemer for rockstar?


Anbefalte innlegg

For guds skyld, les nå innlegget jeg kopierte.

8512014[/snapback]

GTA IV er jo ganske mye mer avansert enn San Andreas.

Ifølge Rockstar vil jo dette "revolusjonere" GTA sjangern..

Lurer egentlig på hvor mange GB spillet er på nå jeg, i utviklerstadiet?!

80-150GB?! :p

 

Over 320kbps? 160-192kbps er ærlig talt nok til musikk i et spill ;)

8512022[/snapback]

NEI! blir aldri godt nok :p

Kjører man på optisk rett i HD-Recievern med 7.1 lyd må man jo hvertfall opp i 320 :D

Endret av tiiim
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er spent på kor stor plass Lair kjem til å bruke på Blu Ray-disken. Heldigvis er den PS3-eksklusiv.

8512040[/snapback]

Er jo ikke noe "heldigvis" det, hadde jo vært bra om det kom til Xbox 360 også.

8512098[/snapback]

 

Er jo ikke det, de som kjøper ps3 må jo ha noe å skryte av og forsvare kjøpet med de også. La nå ungene få innbille seg hva de ønsker for at de skal føle seg fornøyde med kjøpet.

 

 

Angående topic: De kan jo alltids lage spillet så at det krever harddisk, ja det er endel xbox folk som ikke kan spille uten å kjøpe på disk, men om det er en nødvendig onde for å få spillet til å bli bra nok, så synes jeg de bør tørre å ta steget.

Lenke til kommentar
Er spent på kor stor plass Lair kjem til å bruke på Blu Ray-disken. Heldigvis er den PS3-eksklusiv.

8512040[/snapback]

Er jo ikke noe "heldigvis" det, hadde jo vært bra om det kom til Xbox 360 også.

8512098[/snapback]

Ikkje for PS3-eigarar. Ikkje noko sånn egenrådighets-tanke her, men eg likar ikkje det at spel må justerast ned når dei skal passe inn på den eine platformen. Hadde 360-eigarar likt å få eit mindre spel enn det dei hadde fått på PS3? Det nektar eg å tru!

Er jo ikke det, de som kjøper ps3 må jo ha noe å skryte av og forsvare kjøpet med de også. La nå ungene få innbille seg hva de ønsker for at de skal føle seg fornøyde med kjøpet.

Så vaksen du var no, kallar folk "unger" og greier. :whistle:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM
For guds skyld, les nå innlegget jeg kopierte.

8512014[/snapback]

GTA IV er jo ganske mye mer avansert enn San Andreas.

Ifølge Rockstar vil jo dette "revolusjonere" GTA sjangern..

Lurer egentlig på hvor mange GB spillet er på nå jeg, i utviklerstadiet?!

80-150GB?! :p

 

 

Er du seriøs nå ?

Lenke til kommentar
Er spent på kor stor plass Lair kjem til å bruke på Blu Ray-disken. Heldigvis er den PS3-eksklusiv.

8512040[/snapback]

Er jo ikke noe "heldigvis" det, hadde jo vært bra om det kom til Xbox 360 også.

8512098[/snapback]

Hadde også vært bra med Halo og Fable på PS3 også. Men man må jo ha litt eksklusive titler. (ikke at det er så farlig for meg som er litt litt pokemon hva konsoller angåer, "gotta got them all")

 

At det finnes eksklusive spill til konsoller ser jeg på som posetivt. Men at et selskap som microsoft får for mange eksklusive titler. (eller sony for den saks skyld) ser jeg ikke like posetivt på. Da det skaper en litt kjip ubalanse i spillverden.

Lenke til kommentar

GTA IV er jo ganske mye mer avansert enn San Andreas.

Ifølge Rockstar vil jo dette "revolusjonere" GTA sjangern..

Lurer egentlig på hvor mange GB spillet er på nå jeg, i utviklerstadiet?!

80-150GB?! :p

 

 

Er du seriøs nå ?

8512159[/snapback]

 

 

Tror det vil være langt mer enn det. ;)

 

Regner du sammen alle de gamle buildene, forkastet og ukomprimert materiale, HD-video til redigering av trailere, etc tror jeg du klarer å fylle ganske mange disker. :!:

Endret av Cryovat
Lenke til kommentar
De kan jo alltids lage spillet så at det krever harddisk

 

MS har som krav at spillene skal fungere uten HDD, så det er nok lite sansynlig.

8512326[/snapback]

Men likevell så er det ett spill som krever HDD (kommer ikke på tittelen i farta)

 

Edit: Football Manager 2006 var det. xbox_hard_disk.gif

Endret av Kjeksmestern
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

GTA IV er jo ganske mye mer avansert enn San Andreas.

Ifølge Rockstar vil jo dette "revolusjonere" GTA sjangern..

Lurer egentlig på hvor mange GB spillet er på nå jeg, i utviklerstadiet?!

80-150GB?! :p

 

 

Er du seriøs nå ?

8512159[/snapback]

 

 

Tror det vil være langt mer enn det. ;)

 

Regner du sammen alle de gamle buildene, forkastet og ukomprimert materiale, HD-video til redigering av trailere, etc tror jeg du klarer å fylle ganske mange disker. :!:

8512288[/snapback]

 

Jeg tenkte nå mer på det faktum at det virket som om han ønsket å motstride fakta med sin personlige mening.

Lenke til kommentar
Tror det kommer til å bli en heftig klagebølge mot MS hvis selveste GTA IV MÅ ha HDD for å spilles. Er en del med Core der ute...

8512409[/snapback]

 

Vil nå heller si at Core brukere er i undertall. Personlig så skjønner jeg ikke hvorfor MS ikke faser ut Core pakken, bare prakk uten harddisk, både for forbrukerne og utviklerne.

Lenke til kommentar
Tror det kommer til å bli en heftig klagebølge mot MS hvis selveste GTA IV MÅ ha HDD for å spilles. Er en del med Core der ute...

8512409[/snapback]

 

Vil nå heller si at Core brukere er i undertall. Personlig så skjønner jeg ikke hvorfor MS ikke faser ut Core pakken, bare prakk uten harddisk, både for forbrukerne og utviklerne.

8512486[/snapback]

Synes ikke Core er noe prakk, den er svært billig, for de som ikke skal koble seg til Xbox Live er Core pakken et svært godt valg. Planlegger å kjøpe en Core nå, om premium maskina mi tar seg en alt for lang sydenferie :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...