P-in-P Skrevet 30. april 2007 Skrevet 30. april 2007 (endret) Hepp! Har et par ideer til addons jeg kunne trengt til min Priest. Vet om Cursed-Gaming men det er ikke alltid like lett å søke seg frem der. Et annet krav er at de fortsatt er brukbare og kompatible med WoW. Her er de tingene jeg trenger for min Holy i PVP/Grupper. * Addon som viser de som har agroen og evt. hvem som mister % liv fortest slik at jeg vet hvem jeg bør heale først. * Addon som gjør at jeg kan sette opp bars eller lignende for de jeg ønsker, lignende party members bare at det er jeg som spesifiserer hvem som skal vises der og ikke (vet at en kan gjøre det med raid men da må en dra ut hver enkelte bruker for hver gang en går inn i PvP på nytt) * Addon som viser hvor langt unna de forskjellige i min egendefinerte gruppe er. Kommer sikkert også på flere jeg skulle hatt også. Hvis noen av beskrivelsene ikke henger på greip er det bare å spørre hva jeg mener. Endret 3. mai 2007 av P-in-P
Gakks Skrevet 30. april 2007 Skrevet 30. april 2007 * Addon som kaster passende Heal/Greater heal etter hvor mye liv den jeg prøver å heale har. Hadde vært fint om en kunne hatt bare en knapp for det og. Og samtidig skal characteren din på magisk vis spille mens du sover...? Hva er vitsen med å spille prest hvis du ikke lærer deg det her? No offence, alle spiller som de vil, men dette syntes jeg er veldig unødvendig. * Addon som viser de som har agroen og evt. hvem som mister % liv fortest slik at jeg vet hvem jeg bør heale først. Følg med rundt deg på hva som skjer, ikke se på tv samtidig som du spiller.
P-in-P Skrevet 30. april 2007 Forfatter Skrevet 30. april 2007 Oi sann du hadde veldig mange bra forslag! Healingen jeg snakker om er ikke autocast, men spell som caster etter hvor mye liv den jeg skal heale trenger når jeg trykker på knappen som aktiverer addonen. Hvorfor? Så jeg ikke skal ha ørtenhundredeogfemtifire heals og greater heals. Til den andre, det er ikke like lett å holde styr på 10 stk som springer sammen med 10-15 andre igjen. Hva er egentlig vitsen med å svare når en åpenbart ikke har noe fornuftigt å komme med?
Rallahr Skrevet 30. april 2007 Skrevet 30. april 2007 Jeg vet ikke med priest addons generelt, men mazzle ui er en veldig grei ui som automatisk innstiller seg etter hviklken class du er. Mazzle UI
Killer_DT Skrevet 30. april 2007 Skrevet 30. april 2007 (endret) Det jeg bruker er X-pearl modden, svært grei raid og grp ui som feks bytter farge på en mann om de har magic evnt andre debuffs. Selv bruker jeg 4 forskjellige heals, 2 forskjellige ranks av flash heal og den beste greaterhealen, samt renew. Inne i controls instillingene har jeg satt to av de ekstra museknappene til å være decurse magic og en til den "lette" ranken av flashheal. Endret 30. april 2007 av Killer_DT
Phyx Skrevet 1. mai 2007 Skrevet 1. mai 2007 * Addon som viser hvor langt unna de forskjellige i min egendefinerte gruppe er. 8508417[/snapback] Dette er ikke lov lenger. Men du kan bruke ett addon som heter HealingRangeAlpha Den viser de som er i range for healing. men addonet krever mye CPU kraft. Det og velge riktig spell og rank er den som er "krevende" for healers. Om du trenger addon for dette så burde du spille ett annet spill kanske?
ksjoet Skrevet 1. mai 2007 Skrevet 1. mai 2007 (endret) Prøv Grid, er et interface for raids, utrolig mye informasjon på lite område noe som gjør at du får oversikten og dermed kan heale mye kjappere. Den viser hvem som har aggro, den viser hvem som bør dispelles, den viser hvem som er i rekkevidde av deg og mye mye mer. Anbefales Tar litt tid å bli vant med, men den er overlegen alt annet av raid interfaces. http://www.wowace.com/files http://www.wowace.com/wiki/Grid Endret 1. mai 2007 av ksjoet
Sink Skrevet 1. mai 2007 Skrevet 1. mai 2007 jeg bruker AG_UF som unitframes, resten burde du klare selv, imo.
random_wannabe Skrevet 1. mai 2007 Skrevet 1. mai 2007 Hva er egentlig vitsen med å svare når en åpenbart ikke har noe fornuftigt å komme med? 8508732[/snapback] Det var fornuftig, selvom han sa det du var ute etter bare er en lame måte å spille på. Du lærer å kordinere hva du må bruke for å heale så og så mye etterhvert, og det er ikke "ørten" healingspells det er snakk om.
P-in-P Skrevet 2. mai 2007 Forfatter Skrevet 2. mai 2007 Kjører Healbot, men er ikke noe serlig fornøyd med den siden jeg ikke har en mus som støttes noe serlig av denne addonen.
Be__bad Skrevet 3. mai 2007 Skrevet 3. mai 2007 Kjører Healbot, men er ikke noe serlig fornøyd med den siden jeg ikke har en mus som støttes noe serlig av denne addonen. 8518053[/snapback] Den kan fint innstilles for keybinds. Og siden du ikke har mus, har du key binda hver ensete knapp da eller?
Walts Skrevet 3. mai 2007 Skrevet 3. mai 2007 Det jeg tror du egentlig leter etter er noen som spiller for deg =P men litt on-topic: Ble ikke slike addons "ulovlig" fra blizz sin side ? Addons som velger heals for deg ved bruk av 1 knapp
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 3. mai 2007 Skrevet 3. mai 2007 Det jeg tror du egentlig leter etter er noen som spiller for deg =P men litt on-topic: Ble ikke slike addons "ulovlig" fra blizz sin side ? Addons som velger heals for deg ved bruk av 1 knapp 8526383[/snapback] Jo, slike addons funker ihvertfall ikke lenger. Script system er vell fjerner
P-in-P Skrevet 3. mai 2007 Forfatter Skrevet 3. mai 2007 Kjører Healbot, men er ikke noe serlig fornøyd med den siden jeg ikke har en mus som støttes noe serlig av denne addonen. 8518053[/snapback] Den kan fint innstilles for keybinds. Og siden du ikke har mus, har du key binda hver ensete knapp da eller? 8526365[/snapback] Jo har mus, men har keybinda hver eneste spell/action som jeg bruker ja. Det jeg tror du egentlig leter etter er noen som spiller for deg =P men litt on-topic: Ble ikke slike addons "ulovlig" fra blizz sin side ? Addons som velger heals for deg ved bruk av 1 knapp 8526383[/snapback] Jo, slike addons funker ihvertfall ikke lenger. Script system er vell fjerner 8527500[/snapback] Nei, hvorfor skulle jeg ha noen til å spille for meg? Da blir jo hele vitsen med å spille borte. Det jeg ser etter er addons som gjør ting mere effektivt for meg og mitt party. Men hvis det ikke er lov lenger så bruker jeg det ikke
JoeDohn Skrevet 3. mai 2007 Skrevet 3. mai 2007 Nei, hvorfor skulle jeg ha noen til å spille for meg? Da blir jo hele vitsen med å spille borte. Det jeg ser etter er addons som gjør ting mere effektivt for meg og mitt party. 8528585[/snapback] Det blir litt som å benekte at du ønsker deg en vaskehjelp samtidig som du sier at du vil ha det rent hjemme uten at du trenger å fikse det sjøl. Som det er sagt og repetert ad nauseum her; utfordringa med å spille priest er å bruke rette spells på rett tid, å plassere seg effektivt for å bruke disse, og å kunne ha en vag forståelse for hva som skjer og hvilke følger det har (som hvem tar aggro, når, hvorfor, og hva trenger de for å overleve det) - det siste går igrunn for alle som spiller spillet. Spillet har jo bare sydd mer og mer puter under arma på folk, og nå kan man jo knapt bevege armene på grunn av alle putene. Oppgavene en priest (eller en healer generelt) har er ikke spesielt krevende, og orker man ikke å sette seg inn i den lille biten med jobb det er, så er det på tide å vurdere enten klassen man spiller, eller spillet selv.
P-in-P Skrevet 3. mai 2007 Forfatter Skrevet 3. mai 2007 Som jeg sa så har jeg ikke tenkt å bruke dette da det er bannet av blizzard. Og for det andre så har jo WoW selv lagt til muligheten for å bruke addons, altså det blir en del av spillet. Å ikke dra ut sitt fulle potensiale blir vel da bare dumt? Jeg er jo strengt talt ikke den eneste som benytter meg av disse addonsene.
MailMan13 Skrevet 3. mai 2007 Skrevet 3. mai 2007 (endret) Nå er det etter 2.0.1, med noen veldig få unntak, ikke mulig å lage noen macro eller addon som aktivt velger spell eller hvem den skal kastes på, så det er forsåvidt ikke noe interessant tema lenger. Endret 3. mai 2007 av MailMan13
P-in-P Skrevet 3. mai 2007 Forfatter Skrevet 3. mai 2007 Den er grei Har fjernet den samt en annen som jeg selv har funnet, men søket på de andre fortsetter. Den jeg higer mest etter er en måte å sette opp "min egen gruppe" på nesten samme måte som en får til i raid ved å dra navnene til de en ønsker ut på skjermen. Denne hadde funket fint om det ikke var for at de blir så små de rutene samt at en må gjøre det for hver gang en går inn i PvP på nytt Hadde også vert fint om det i den ruten sto avstand og retning til målet, samt skiftet farge ettersom målet gikk utenfor rangen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå