Gå til innhold

Blacksmithing eller engineering for warrior?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Har en lvl 43 warrior med 210 blacksmithing, synes det er utrolig dølt og kjedelig, så har vurdert engineering, men ser ut som at det er lite plate, men mest cloth og leather items jeg kan lage....

Så det jeg lurer på er vel om engineering er noe for en warrior?

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE
Skrevet

Ville fortsatt på BS om jeg var deg. noe heftige greier du kan lage i outlands.

Engineering passer vel best for cloth users.

Skrevet

ser ikke helt hvor mye verd weapon racials er å tenke på lengre, det er 5 weaponskill bonus ,dvs du slår som en lvl 71. ser ikke helt nytte verdien i det egentlig.

Skrevet
ser ikke helt hvor mye verd weapon racials er å tenke på lengre, det er 5 weaponskill bonus ,dvs du slår som en lvl 71. ser ikke helt nytte verdien i det egentlig.

8491449[/snapback]

+5 weapon skill er +0.2% til hit og crit, samt -0.2% til motstanderens sjanse til dodge, parry og block.

Summer sammen så blir det absolutt verdt å ha med seg ;)

Skrevet

8491449[/snapback]

+5 weapon skill er +0.2% til hit og crit, samt -0.2% til motstanderens sjanse til dodge, parry og block.

Summer sammen så blir det absolutt verdt å ha med seg ;)

8492297[/snapback]

Og veldig fint når man levler da man gjerne dreper mobs som er litt høyere enn deg.

Skrevet

Har mining som gathering proffession, men har lyst på en morsom proffession :innocent:

Blacksmithing er jo så sykt mye mats for å lage en ting. Ingen som har forslag? Er vel egentlig ikke så mange proffessions igjen ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...