Gå til innhold

Halo 3 beta splittscreen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Crouching på stikka er bare bra synes jeg. Kunne ikke tenkt meg en bedre plass å ha den :p Kommer selvsagt på om du har satt toggling til on/off istedenfor å holde den inne for å kunne crouche

8490875[/snapback]

Jeg liker den best som den er. Man bruker jo ikke crouch mye i Halo 2, annet enn når man skal hoppe opp kanter, for min del. Skal man snike seg kan man gå sakte. :yes:

Lenke til kommentar

Jeg har alltid irritert meg over hvor melee-knappen er plassert. Det er umulig å sikte seg inn mot fienden samtidig som man trykker ned B. Sansynligvis er det mulig å bytte litt på oppsettet, men i beste fall må jeg nok trykke ned høyre stikke istedet, noe jeg egentlig ikke synes er bedre. Liker ikke helt at RB og LB brukes til å lada våpnene, synes de burde brukes til f.eks. nevnte melee-knapp eller kanskje crouch (Har vi egentlig et godt norsk ord for dette? "Stå på huk"... :p).

Lenke til kommentar

D-Pad = Push to talk

 

Jasså. Hvorfor må det være slik at man må trykke på en knapp for å snakke? Greit nok at det var det på Halo 2, men Halo 3 burde vel være litt bedre utviklet enn det? Men men... Det er jo ikke så mye å henge seg opp i :) Kontrollen ser helt ypperlig ut ellers :)

Endret av Amored
Lenke til kommentar
D-Pad = Push to talk

 

Jasså. Hvorfor må det være slik at man må trykke på en knapp for å snakke? Greit nok at det var det på Halo 2, men Halo 3 burde vel være litt bedre utviklet enn det? Men men... Det er jo ikke så mye å henge seg opp i :) Kontrollen ser helt ypperlig ut ellers :)

8493244[/snapback]

Nei, du misforstår. I halo 2 var det slik at når man snakket i mikrofonen hørte alle som var i 15 meters omkrets (sikkert mer, bare tipper) hva du sa, mens hvis man trykket opp på d-pad, hørt alle i mils omkrets.

Lenke til kommentar
Nei, du misforstår. I halo 2 var det slik at når man snakket i mikrofonen hørte alle som var i 15 meters omkrets (sikkert mer, bare tipper) hva du sa, mens hvis man trykket opp på d-pad, hørt alle i mils omkrets.

8493291[/snapback]

Ok. Da så. Har ikke spilt Halo 2 så veldig mye at det gjør noe :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...