Gå til innhold

Noen som har ein "buddy" kode til LOTR ledig ?


Anbefalte innlegg

Da har jeg fått en buddycode, tusen takk :).

 

Men - hvordan ialledager kommer jeg igang med selve spillet? Jeg har betaklienten innstallert, den oppdaterte seg når jeg slo på launcheren - hva annet må jeg gjøre?`Hvor putter jeg buddycoden? :p

8642968[/snapback]

 

Vil det si at jeg kan laste ned beta klienten, også vil den oppdatere seg til riktig versjon?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Da har jeg fått en buddycode, tusen takk :).

 

Men - hvordan ialledager kommer jeg igang med selve spillet? Jeg har betaklienten innstallert, den oppdaterte seg når jeg slo på launcheren - hva annet må jeg gjøre?`Hvor putter jeg buddycoden? :p

8642968[/snapback]

 

Vil det si at jeg kan laste ned beta klienten, også vil den oppdatere seg til riktig versjon?

8642992[/snapback]

Nei, ser ut som om du må laste ned pre-orderklient versjon 1.12 (link før i denne tråden), og så innstallere via den, og bruke buddycode'n under innstallasjonen...

 

Jeg holder på å laste ned på ny nå..tar altfor lang tid :p.

Lenke til kommentar

Ok, jeg har lastet det ned fra linken lengre opp. Installerte spillet og kjørte i gang...

Får beskjed om at jeg har versjon 0.0 og må oppdatere. Greit nok, jeg trykker på oppdatering, men da blir jeg jo bare linka til Fileplanet.com hvor jeg må betale for oppdateringen? WTF?

Lenke til kommentar

Jeg kunne tenkt meg en buddy kode også så viss du har en ekstra ville det vert fint om jeg kunne fått en.

Bildene ser digg ut :hmm:

 

Edit: please gi meg en buddy key jeg trenger å komme meg litt vekk fra andre online spill og viss jeg får skal jeg nok kjøpe spillet

Takk

Ps: bildene ser RÅ ut og etter hva jeg leser på her og på andre tråder :dribble:

Endret av head_hunter
Lenke til kommentar
Ok, jeg har lastet det ned fra linken lengre opp. Installerte spillet og kjørte i gang...

Får beskjed om at jeg har versjon 0.0 og må oppdatere. Greit nok, jeg trykker på oppdatering, men da blir jeg jo bare linka til Fileplanet.com hvor jeg må betale for oppdateringen? WTF?

8645804[/snapback]

 

Samme her, gi lyd fra deg om du finner en løsning på dette.

 

Dessuten finner jeg ikke ut hvor jeg kan legge inn buddy key. Noen tips her også kanskje? :)

Lenke til kommentar

Trykk på Continue, den nederste knappen, dere trenger ikke laste ned noe fra FilePlanet (som forøvrig ikke behøver å koste noe, bare hvis dere skal ha fila uten ventetid og uten hastighetsbegrensning på 150KB/s).

 

Får dere feilmelding da (HTTP404 not found), så har svaret på det problemet blitt gitt enten i denne tråden eller "Hvordan er LOTRO"-tråden.

 

For å legge inn buddy-nøkkelen må dere følge instruksjonene i installasjonsprogrammet; nemlig gå til http://www.codemasters.co.uk/cog. Der oppretter dere en ny bruker og registrerer buddy-nøkkelen der.

Lenke til kommentar

vil trial starte med en gang jeg logger meg inn eller når jeg registrerer meg?

 

Får dere feilmelding da (HTTP404 not found), så har svaret på det problemet blitt gitt enten i denne tråden eller "Hvordan er LOTRO"-tråden.

 

8646109[/snapback]

 

oookay.. får vel lete da

Endret av Footy
Lenke til kommentar
Får dere feilmelding da (HTTP404 not found), så har svaret på det problemet blitt gitt enten i denne tråden eller "Hvordan er LOTRO"-tråden.

 

For å legge inn buddy-nøkkelen må dere følge instruksjonene i installasjonsprogrammet; nemlig gå til http://www.codemasters.co.uk/cog. Der oppretter dere en ny bruker og registrerer buddy-nøkkelen der.

8646109[/snapback]

 

Takk for oppklaringen. Fortsatt litt problemer dog.

 

1. Jeg laster nå ned fila fra et annet sted, så den er i orden.

2. Ja, jeg får 404 feilmelding, får lete etter forklaring.

3. Når jeg logger meg inn hos codemasters og legger til buddy nøkkelen i "Create Subscription" får jeg melding om at den ikke er gyldig. (Jeg finner ikke noe eksplisit sted å putte buddy key annet enn der..)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...