Gå til innhold

Noen som har ein "buddy" kode til LOTR ledig ?


Anbefalte innlegg

Kaster meg på "bandwagon". Den som kunne skaffet meg en buddy code hadde vært min personlige helt. Dvs, fremfor Jack Bauer, og da står du ekstremt høyt hos meg! ;)

 

Jeg har så utrolig lyst til å prøve dette spillet, men jeg har litt skralt med penger for tiden, så før jeg evt. kjøper det vil jeg gjerne prøve det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Footy:

 

Found this in another Forum and it works great!

 

<?xml version="1.0" encoding="utf-8"?>

<configuration>

<system.windows.forms jitDebugging="true"/>

<startup>

<requiredRuntime version="V1.1.4322" safemode="true"/>

<supportedRuntime version="V1.1.4322" />

</startup>

<appSettings>

<add key="Launcher.DataCenterService.GLS" value="http://lotroeugls.com/GLS.DataCenterServer/Service.asmx" />

<add key="DataCenter.GameName" value="LOTROEU"/>

<add key="DataCenter.DefaultCenter" value="LOTROEU"/>

<add key="Product.DocumentFolder" value="The Lord of the Rings Online"/>

<add key="Launcher.DocumentFolder" value="Launcher"/>

</appSettings>

</configuration>

 

 

Search the "TurbineLauncher.exe.config" in the LOTR Folder. And delet all inside an paste this inside. (sry for my english, i hope it works for you)

 

Bare trykk continue etter du har gjort dette så laster patchen av seg selv :) Står i full firsprang her nå.

 

Må bare finne ut av hvordan jeg får lagt til buddy key nå da.

Lenke til kommentar

nei, spiller litt WoW, nå, prøver etterpå... vil ikke aktivere den enda om tiden begynner å renne ut sekunder jeg aktiverer

 

Edit:

Redigerer inn et spørsmål her som jeg stilte et par poster lenge bak. Noen som veit om tiden begynner å renne ut med en gang jeg registrerer koden eller om det skjer når jeg logger inn for første gang

Endret av Footy
Lenke til kommentar
nei, spiller litt WoW, nå, prøver etterpå... vil ikke aktivere den enda om tiden begynner å renne ut sekunder jeg aktiverer

 

Edit:

Redigerer inn et spørsmål her som jeg stilte et par poster lenge bak. Noen som veit om tiden begynner å renne ut med en gang jeg registrerer koden eller om det skjer når jeg logger inn for første gang

8646454[/snapback]

 

Si ifra om du får det til.

 

Jeg tror koden jeg fikk ikke var helt i form, så det ser ut til at jeg trenger en ny en. Sitter nå her med ferdig installert, ferdig patchet spill og venter på en kode :) Anyone? ;p

Lenke til kommentar

"1) If you have registered on our COG system and have not received your activation email, make sure that the mail has not been stopped by any SPAM filter that you are using. You can also request another activation email, by trying to log on to your account."

 

Prøv å "Bestille" en ny en. Quotet fra autoreply mailen jeg fikk da jeg kontaktet kundeservice.

Lenke til kommentar
Ok, jeg har lastet det ned fra linken lengre opp. Installerte spillet og kjørte i gang...

Får beskjed om at jeg har versjon 0.0 og må oppdatere. Greit nok, jeg trykker på oppdatering, men da blir jeg jo bare linka til Fileplanet.com hvor jeg må betale for oppdateringen? WTF?

8645804[/snapback]

Bare trykk continue, IKKE oppdater, er en feil. Du har 1.12, så bare ignorer og kjør videre.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...