Gå til innhold

Noen som har ein "buddy" kode til LOTR ledig ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Altså. Åpne LOTRO-mappa di. Der finner du en fil som heter TurbineLauncher.exe.config (altså .config til slutt, ikke bare .exe).

 

Høyre musknapp på denne, og velg "åpne i". Så velger du notisblokk/notepad.

 

Da vil det åpne seg et dokument. Slett ALT som er inni, og lim inn dette:

 

<?xml version="1.0" encoding="utf-8"?>

<configuration>

<system.windows.forms jitDebugging="true"/>

<startup>

<requiredRuntime version="V1.1.4322" safemode="true"/>

<supportedRuntime version="V1.1.4322" />

</startup>

<appSettings>

<add key="Launcher.DataCenterService.GLS" value="http://lotroeugls.com/GLS.DataCenterServer/Service.asmx" />

<add key="DataCenter.GameName" value="LOTROEU"/>

<add key="DataCenter.DefaultCenter" value="LOTROEU"/>

<add key="Product.DocumentFolder" value="The Lord of the Rings Online"/>

<add key="Launcher.DocumentFolder" value="Launcher"/>

</appSettings>

</configuration>

 

Vips, funker :).

8691101[/snapback]

 

 

 

supert!! dette funket helt fint :thumbup: tusen takk

Lenke til kommentar
Jeg minner igjen om at man kun skal poste 1 gang om man ønsker en buddy-key. 1 innlegg er slettet.

8701721[/snapback]

 

 

Kun engang? Vel da kan jo jeg bare gi opp håpet om å få en buddy kode. Det finnes jo ikke system i denne "kø" greia. :ermm: Så jeg sier igjen. Jeg har fortsatt ikke fått, og vil veldig gjerne ha en buddy kode. Vær så snill :roll:

Endret av Entertainment
Lenke til kommentar

Sikkert noen som har svart på dette allerede, men får å ta i bruk buddy key, må man da kjøpe spillet, eller kan man laste ned klienten ett sted?

 

EDIT: Fant det.. laster ned nå..

 

Er veldig keen på buddy key.. Hvis noen vil være så vennlig å gi meg en nøkkel kan jeg sikkert betale tilbake i forbindelse med Vanguard: Saga of Heroes tilgang..

Endret av Earth657
Lenke til kommentar

Hvis noen har en buddy-kode å gi bort så hadde jeg vært overlykkelig. Har planer om å kjøpe spillet, men hadde vært sinnsykt kult å testet det først. :) Så hvis noen har en så hadde det vært rått å fått en PM. :) Takker på forhånd og bukker i støvet ! .. :) Er titt og stadig og betatester MMORPGS, så hvis noen vil være behjelpelige så skal jeg betale tilbake i form av et annet spill en annen gang! ;)

Endret av dekar24k
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...