Gå til innhold

Hvor mye arena må man spille for å få 1 våpen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke prøvd arena ennå, vet ikke om jeg gidder heller siden jeg liker det bedre med flest mulig spillere, og lurer på hvor mye man må spille for å få nok til å cashe inn 1 våpen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer helt ann på om du spiller 2vs.2, 3vs.3 eller 5vs.5.

Du får minst arenapoints i 2vs.2, litt mer i 3vs.3 og da såklart mest i 5vs.5.

Jeg har nå spilt 2vs.2 i ca 4 uker og har har nå ca. 1200 points. Så det tar nok litt tid.

Skrevet
Hvor mange timer til dagen er 4 uker?

8467181[/snapback]

Du får poeng etter hvor høy rating du har. Høyere rating får du ved å vinne, men du taper rating ved å tape. Du får mere poeng etter hvor godt teamet ditt er, så det blir litt vanskelig å si hvor lang tid det vil ta å samle points for deg. Hvis du skjønner? :)

Skrevet

hvorfor ikke bruke honor points og kjøpe våpen for? eg er lvl 66 og klarer rundt 7000 honor point for dagen med og spille på di der capture the flag greiene...

Skrevet
hvorfor ikke bruke honor points og kjøpe våpen for? eg er lvl 66 og klarer rundt 7000 honor point for dagen med og spille på di der capture the flag greiene...

8468243[/snapback]

Warson Gulch.

Skrevet

8468243[/snapback]

Fordi sveredene du får fra bg er 71 dps, mens sverdene du får fra arena er 88 dps :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...