Gå til innhold

Colin McRae: Dirt først til Xbox 360


ohlala

Anbefalte innlegg

Er ikke akkurat en trend dette da, multiplattform spill som dette vil alltid ta lengre tid å utvikle til PS3 fordi det er en mer avansert maskin.

 

Men så har også PS3 litt over 50 titler på vei som er ekslusivt ;)

8454199[/snapback]

 

Jo, det tar lengre tid - men den ekstra tiden har ikke akkurat hjulpet til nå på kvaliteten dessverre på de andre multiplattformspillene. Får håpe det ikke blir slik med Colin McRae spillet også. Ser ut til å kunne bli en god tittel på 360.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Syns for PS3 folket,godt for de med 360. Betyr nada for de med begge :p

 

Spillet ser jo godt nok ut, men etter WRC4 på PS2(som eg nesten ikkje orket å spille) veit eg ikkje heilt om dette blir ein tittel eg prioriterer med det første ;) Forøvrig skal det bli spennende å se om tittelen tåler overgangen til PS3.

Endret av Mala
Lenke til kommentar
I følge Tothegame kommer jo Alan Wake til PS3 også, så jeg kan ikke si jeg tar den siden seriøst.

8453824[/snapback]

Litt OT, men i all rettferdighetens navn så står det at spillet er "Cancelled" til PS3 på tothegame.com hvis du ser på releasedatoene til de forskjellige regionene.

 

At det likevel er litt misvisende når man er på 360-siden og ser at spiller også er tilgjenglig på PS3 kan jeg være enig i er misvisende.

Lenke til kommentar
Syns for PS3 folket,godt for de med 360. Betyr nada for de med begge

Betyr litt for de med begge hvis, du har invistert i badboyen fra Logitech med H-gir, til ps3,

 

Passer bra at dirt og forza kjem i sammeperiode som sagt tidligere, for da kan man rettferdiggjøre kjøpet av ms rattet

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...