Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Tråden for elever på KATTA/innbyggere i Hamar!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enig med Gakkakk, spesielt slutten etter at mannen med jåen var død, var bildet veldig mørkt.

Kan svare litt for Mr.SS Da jeg var på venn inn døra når de filma dialogen brukte de et lite minidv cam?

 

Var vell du Mr.SS som spurte meg pent om og vente litt med og komme inn? : p

Lenke til kommentar
Ja, det er vanskelig å planlegge å filme når det fort blir mørt osv, men dere kunne prøvd å justere lysmengden i redigeringsfasen.

Dialogen først og fremst. Litt kunstig liksom.

 

Bruker dere MK-utstyr når dere har medieoppgaver? Brukte dere kamera/lyd-utstyr fra oss på denne filmen f.eks?

 

Prøvde å justere i den grad jeg kunne med filtre i After Effects. Neste prosjekt skal jeg skrive mer naturlig dialog, allerede i skriveprosessen viste jeg at dette ikke akkurat er norsk dagligtale - men ville prøve å se hvordan det ble som sagt.

 

 

Enig med Gakkakk, spesielt slutten etter at mannen med ljåen var død, var bildet veldig mørkt.

Kan svare litt for Mr.SS Da jeg var på venn inn døra når de filma dialogen brukte de et lite minidv cam?

 

Var vell du Mr.SS som spurte meg pent om og vente litt med og komme inn? : p

 

Stemmer det. Sa det til en hel del folk :wee: samt spurte lærerne deres pent om å få fred. Vi ble avbrutt hele tiden, men ble omsider ferdige.

 

Det stemmer også at vi brukte et lite minidv kamera kalt Panasonic NV-GS180. 3CCD teknologi faktisk, ganske greit. Hvor bra kameraer har egentlig skolen? Er ikke interessert i å låne noen minidv kameraer, for da tror jeg mitt Panasonic er bedre. Men noe annet, større, hadde vært helt supert.

 

Slutten lot seg ikke gjøre annerledes. Filmen skulle være ferdig Fredag, og slutten ble filmet sent Torsdag. Det skildrer vel egentlig hvor dårlig tid vi hadde på denne filmen.

 

;)

Lenke til kommentar

Og disse er det mulighet for de som går på MKU-4, men går allmennfaglig, å låne? Må jo være et stort havs forskjell fra slike kameraer du snakker om (spesielt HD) fra et mini-dv? Er det mulighet til å filme i 23.97 film mode også på disse?

 

Tror jeg må snakke med læreren min, men fint hvis du kan fortelle meg. :)

Lenke til kommentar
Og disse er det mulighet for de som går på MKU-4, men går allmennfaglig, å låne? Må jo være et stort havs forskjell fra slike kameraer du snakker om (spesielt HD) fra et mini-dv? Er det mulighet til å filme i 23.97 film mode også på disse?

 

Tror jeg må snakke med læreren min, men fint hvis du kan fortelle meg. :)

 

Det ville vært tåpelig om dere ikke fikk låne de.

Lenke til kommentar
Og disse er det mulighet for de som går på MKU-4, men går allmennfaglig, å låne? Må jo være et stort havs forskjell fra slike kameraer du snakker om (spesielt HD) fra et mini-dv? Er det mulighet til å filme i 23.97 film mode også på disse?

 

Tror jeg må snakke med læreren min, men fint hvis du kan fortelle meg. :)

 

Det ville vært tåpelig om dere ikke fikk låne de.

 

Får sikkert låne dem ja, værtfall hvis dere har Trygve : p

Men tørr dere og ta på dere ansvaret med og låne(hjem) et kamera til 40 tusen : p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...