Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Tråden for elever på KATTA/innbyggere i Hamar!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
La ikke det til i ligningen siden du er en religiøs mann. Så du kan fortsatt svare på spørsmålet!

 

Jeg hadde ikke hatt mulighet til å si noe til han, eller noen andre levende på jorden.

 

Jeg mente aldri at du skulle "kontakte" morderen. Du hadde neppe sagt at han var en trivelig mann da du snakket med andre i himmelen. Det som var poenget. [...].

 

:roll:

Lenke til kommentar
Du eide meg nå :)

Men han har vel hatt et flertall i senatet for det meste? Og ikke bare han som har gjort ditt og datt...

Og jeg har hørt at han er en hyggelig fyr, og det teller : )

 

Hater når folk avslutter med smilefjes, klarer aldri å bestemme om det er ironisk eller ei.

Jeg driter lang vei i om han var hyggelig, han er direkte og indirekte skyld i ufattelig mye dritt og møkk rundt om kring. Men ferdig med den debatten

 

Hvorfor er det ikke bilde av meg da, jeg som er så kjekk SS? Du burde foresten lære deg å bruke pen tool, helst i indesign, så du kan dypetse ordentlig

Lenke til kommentar
Du eide meg nå :)

Men han har vel hatt et flertall i senatet for det meste? Og ikke bare han som har gjort ditt og datt...

Og jeg har hørt at han er en hyggelig fyr, og det teller : )[

 

Hater når folk avslutter med smilefjes, klarer aldri å bestemme om det er ironisk eller ei.

Jeg driter lang vei i om han var hyggelig, han er direkte og indirekte skyld i ufattelig mye dritt og møkk rundt om kring. Men ferdig med den debatten

 

Hvorfor er det ikke bilde av meg da, jeg som er så kjekk SS? Du burde foresten lære deg å bruke pen tool, helst i indesign, så du kan dypetse ordentlig

 

 

Var lettere useriøst, men ja, jeg burde lære meg det. ;). Kommer bilde snart Eirik!

 

 

Når er det sjefen sjøl skal i ilden?

 

 

 

Sjefen sjøl?

 

Gjetter på at der meg du mener :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...