Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Tråden for elever på KATTA/innbyggere i Hamar!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

It's been made by the Doc. (Mattias Solbakken).

 

Mulig det er hode mitt, men jeg syns det høres ut som musikk : p

 

Heheh ;). Men hva mener du med musikk på trailer?

 

Bra film da, det skal dere ha ;) ene skuespilleren er jo søskenbarnet mitt, så det gjorde det jo ekstra morsomt :)

 

Ok. Hvilken skuespiller? Takk for omtale :).

 

Morsomt hvis noen gidder å skrive en fyldig omtale!

Endret av Mr.SS
Lenke til kommentar

Morro film :)

 

Men for å gi litt konstruktivt så var det jo et par stygge feil(som lett kunne vært fikset). Lys i forhold til hvor langt i filmen det er(plutselig var det mørkt også lyst igjen uten at det hadde gått noe mer tid, hvis jeg forsto riktig), den digitale-zoomingen(det gjorde nok bildeutsnittet/ene bedre, men det synes for godt på kvaliteten) og skuespillerprestasjonene og manus var vel som så, men jeg vet hvordan det er å bli plassert forran kamera selv uten så mye trening :p

 

Bra bruk av lyd som virkemiddel(selv om jeg syntes bakgrunsusikken i starten ikke fungerte så bra) :thumbup:

Lenke til kommentar

Lysforholdene skyldes tidsskjemaet våres som var utrolig innskrenket, hvis ikke det hadde vært et problem ville lysforholdene sannsynligvis vært optimale. Digital zoom er pga. noe kamerautstyr som ble med på slutten der :p. Skuespillerprestasjonene synes jeg var bra, men jeg vet hva du mener, og vi skal jobbe sterkt videre med dette.

 

 

Med manus, mener du historie eller dialog?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...