Gå til innhold

Sniktitt på Colin McRae: DIRT (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det hele avhenger nok litt av hva man vil ha. Jeg er ikke bilfreak nok til å kunne avgjøre nøyaktig hvor realistisk DIRT er; det jeg sier, er bare at mitt inntrykk er at det tar mange tilfredsstillende steg i retning av en mer fysisk spillopplevelse, og at resultatet engasjerer langt mer enn f.eks. Colin McRae 2005 var i stand til, for min del.

Lenke til kommentar
Det hele avhenger nok litt av hva man vil ha. Jeg er ikke bilfreak nok til å kunne avgjøre nøyaktig hvor realistisk DIRT er; det jeg sier, er bare at mitt inntrykk er at det tar mange tilfredsstillende steg i retning av en mer fysisk spillopplevelse, og at resultatet engasjerer langt mer enn f.eks. Colin McRae 2005 var i stand til, for min del.

8418472[/snapback]

 

Vil dette si at spillet beveger seg mot et mer arkade preg?

Lenke til kommentar

Jeg vil nok si at spillet, i den formen jeg testet det, snarere tvert i mot går i en mer realistisk/simulatorpreget retning. Det er flere detaljer på banene (småstein og alskens dill), og disse detaljene innvirker denne gangen direkte på spillopplevelsen hvis du ikke tar hensyn til dem.

 

Samtidig er det ikke like vrient som for eksempel Richard Burns Rally - i hvert fall ikke på "amatør"-vanskelighetsgraden.

 

bureaucrator: Flerspiller fikk vi ikke sett på, så jeg kan ikke svare deg sikkert, men jeg regner med at spillet støtter den typen flerspiller du ønsker. I enspiller var det mange samtidige løp mot andre biler, og krasjing var definitivt en merkbar faktor der.

Lenke til kommentar

Høres bra ut, C.McR serien, spesielt da de 2-3 siste, er av de spillene jeg har hatt det mest gøy med, når det kommer til bilspill.

 

Lite som slår det å samles en gjeng med venner, fyre opp projektor + lerrett så man får hver sin fullsize frontrute i splitscreen, og kjøre head to head med heavy dmg og skikkelig dirt track.

 

Nå skal det sies at jeg kanskje ikke alltid hadde alle 4 hjulene på bilen når jeg kom i mål, men moro er det fordet, man trenger ikke ta ting så seriøst, selv om man velger å slå på litt ekstra realisme.

Lenke til kommentar

Nei, dessverre fikk jeg ikke prøvd med ratt og pedaler.

 

Avean: At PS3-utgaven vil være nevneverdig vakrere enn 360-utgaven tror jeg er usannsynlig. Grunnen til at traileren ser to hakk lekrere ut enn spillet tror jeg heller er at den er produsert på en annen måte, slik sånne trailere ofte er.

Lenke til kommentar
Avean: At PS3-utgaven vil være nevneverdig vakrere enn 360-utgaven tror jeg er usannsynlig. Grunnen til at traileren ser to hakk lekrere ut enn spillet tror jeg heller er at den er produsert  på en annen måte, slik sånne trailere ofte er.

8420529[/snapback]

Han tenker nok på CGI traileren. Fra samme folkene bak en vel omdiskutert pre-renderer fra 2005.

Lenke til kommentar

Realistisk - ble ikke overbevist - som gammel X-file-ist så tror jeg det ikke før jeg får prøvd det selv. Men håper kjøremodellen er realistisk - er det for mye arcadepreg så forsvinner morroa for min del - det ødelegger hele opplevelsen hvis man som du vel skrev "må lære kjøremodellen å kjenne". Det klinger arcade i mine ører - at man må lære seg noe som egentlige burde oppføre seg som man kunne forvente.

Time will tell, kommer vel en avslørende demo til oss andre også etterhvert.

 

Forresten merkelig at de ikke stilte med ratt til demonstrasjon av et bilspill...

Endret av hwe
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...