Gå til innhold

Video: Crysis

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser ut til og kreve en del for og få spille dette spillet.

Men det fårn si grafikken er det ikke mye og klage på, lurer på hvor lang tid det tar og lage slike spill.

Rur~

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Skal kanskje få en gratis kopi av engine av en venn av en venn som jobber i CryTek.

Kva har du tenkt å bruke motoren til?

8420331[/snapback]

Har egentlig ikke noe å bruke den til (kan jo ikke gi ut spill uten lisensen), men tror jeg skal gi den en prøverunde på ytelse og slikt. Forhåpentligvis før Crysis DEMO til sommeren.

Skrevet

Hvilket program bruker de i filmen? Tenkte på Terrain, sette ut ting etc... Så det sto masse på siden over objects etc :p:P Men det trur jeg ikke pcen min kjører på lowest engang :S Opplever lagging i Oblivion på medium tilogmed...

Skrevet
Skal kanskje få en gratis kopi av engine av en venn av en venn som jobber i CryTek.

8420331[/snapback]

Har egentlig ikke noe å bruke den til (kan jo ikke gi ut spill uten lisensen), men tror jeg skal gi den en prøverunde på ytelse og slikt. Forhåpentligvis før Crysis DEMO til sommeren.

8430730[/snapback]

Kan vel lage levels til crysis kanskje?

Skrevet

8420331[/snapback]

8430730[/snapback]

Kan vel lage levels til crysis kanskje?

8447160[/snapback]

Jo visst. Ser ut til å ha blitt enklere nå enn til Far cry.

Noen som vet hva de vil kalle det neste spillet sitt?

Skrevet (endret)

Crysisface3d.jpg

Crysis ansikt

face04.jpg

Farcry ansikt

Ansiktene har fått seg en krafting forbedring ser jeg.

farcry_screen001.jpg

Slik kjenner vi Far Cry. Var jo noe av det beste grafiske ut fikk den gangen.

Og nå, 3 år sener vil vi huske dette:

050606Crysis1big.jpg

Endret av hotstian
Skrevet (endret)

Skulle ønske jeg hadde god nok pc til å drive det feilfritt på det beste.

Men nei, penger er nok det som stopper den drømen for meg.

Endret av Andeby
Skrevet
Beutifull!! :love:

8447554[/snapback]

Ikke for å være prkete; det skrives faktisk b-e-a-u-t-i-f-u-l... Husk det til neste gang ;)

Forskjellen mellom Far Cry og Crysis er stor, men Far Cry er jo fremdeles vakkert, etter min mening...

Skrevet
Jeg er helt enig. FarCry ser fremdeles utrolig bra ut, spesielt skogsmiljøene.

8456128[/snapback]

Enig. FarCry er forsatt et av de beste spillene synes jeg. Bare feks HL2 osv som er like bra, men HL2 kan på en måte ikke sammenlignes.

Skrevet

Lenge siden jeg har prøvd HL2 på PC nå, så jeg husker derfor ikke hvor god grafikken er der, men jeg antar de fleste vil si at FarCry har bedre grafikk, nettopp på grunn av enorme skogsområder med insekter, og trær som vaier i vinden osv.

Skrevet

Enig i at FarCry holder fremdeles mål. Det er jo et spill fra 2003 også. Gleder meg virkelig til å se de små detaljene i Crysis, men crysis blir langt fra det samme som FarCry, noen av de "få" likhetene mellom spillene er jo øya.

Skrevet
Beutifull!! :love:

8447554[/snapback]

Ikke for å være prkete; det skrives faktisk b-e-a-u-t-i-f-u-l... Husk det til neste gang ;)

Forskjellen mellom Far Cry og Crysis er stor, men Far Cry er jo fremdeles vakkert, etter min mening...

8456040[/snapback]

Ja:P

Viste det var noe feil der et sted.. takker=D

Skrevet

8456040[/snapback]

Ikke for å være pirkete, men FarCry skrives i ett ord. :p

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...