Gå til innhold

Bokmerker i Opera

MrVilla

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har alltid brukt IE som nettleser og er vel best vandt til den. Imidlertid så har jeg nooen ganger prøvd andre nettlesere ettersom dem skal være bedre, men til nå så har jeg alltid kommet tilbake til IE. Imidlertid så tenkte jeg igjen at jeg skulle prøve meg på opera igjen. Virket som den hadde noen skikkelig gode nyheter i det, blant annet speedial.

Men så skal jeg organisere bokmerkene mine og her kommer problemet. Hvordan kan jeg gjør det? Når jeg trykker på Manage bookmarks så får jeg ikke opp de samme bokmerkene som jeg har når jeg trykker på bookmarks i verktøylinjen. Har prøvd forskjellige ting men synes at det blir litt for dumt. Noen som vet hvordan dette gjøres?

Jeg kan heller ikke høyreklikke en et bokmerke og få opp detaljer. Synes egentlig dette er dårlig da IE ikke har noen problemer med noe som enkelt som organisering av bokmerker. Men men.

Så...noen som vet hvordan man enkelt kan organisere bokmerkene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter å ha gått inn i Bokmerkebehandlinga, trykk i det tomme området i området til venstre. Det du ser er dei som ligg i mappa Opera trur eg.

Jeg kan heller ikke høyreklikke en et bokmerke og få opp detaljer
I Bokmerkebehandlinga og panelet på høgre sida kan du det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...