Gå til innhold

Selger navnet sitt på eBay


Anbefalte innlegg

3 år... det er vell greit?

8375690[/snapback]

 

Du nevnte ingenting om tidsbegrensning i originalteksten, så jeg synes du skal beholde navnet så lenge du lever.

 

btw

http://www.urbandictionary.com/define.php?term=encul%E9

8375736[/snapback]

 

 

HaHAHAHAHA...

 

Min stemme går til Encule!

 

Tror til og med den hadde blitt godkjent hvis det ikke er en som kan fransk som behandler søknaden :p

Endret av Makky
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
bare synd den slutter i 2-3 tiden på natten da :S skulle vært prime time:P klokken 20:00 :p

8375639[/snapback]

End time: Apr-19-07 17:04:36 PDT (6 days 9 hours)
? (edit: tidssoner ja, glemte meg :) )
Er det Speed som selger navnet sitt? :S

8375719[/snapback]

ja
3 år... det er vell greit?

8375690[/snapback]

Du nevnte ingenting om tidsbegrensning i originalteksten, så jeg synes du skal beholde navnet så lenge du lever.

 

btw

http://www.urbandictionary.com/define.php?term=encul%E9

8375736[/snapback]

Tenkte jeg og skulle kommentere det. Du må jo opplyse om det i salgsteksten, ellers blir det fort svindel (om ikke annet må du nok refundere beløpet kan jeg tenke meg) dersom du bytter igjen. Synes det lukter litt av hele opplegget. Endret av surbz00r
Lenke til kommentar

Hadde jeg hatt penger, skulle jeg jaggu ha spandert på deg noen kroner for å skifte mellomrom til et eller annet belastende og vulgært for å lære deg og alle andre som prøver det samme at det ikke alltid er det beste å selge livet sitt på nettet.

 

Lasse Elsker Guttorm?

Lenke til kommentar
Hadde jeg hatt penger, skulle jeg jaggu ha spandert på deg noen kroner for å skifte mellomrom til et eller annet belastende og vulgært for å lære deg og alle andre som prøver det samme at det ikke alltid er det beste å selge livet sitt på nettet.

 

Lasse Elsker Guttorm?

8376245[/snapback]

Det er jo akkurat det jeg prøver på. Håper å finne på et navn som er ille nok til at fyren ikke får jobb. Skal jeg notere deg ned for fem dollar?

 

Daniel :)

Lenke til kommentar

Hva med Lasse Ali Muhammed Hussein Amed Guttorm? Da kan han se lenge etter jobb.... :cool:

 

Er villig til å donere 5$ til kronerullingen.

 

 

EDIT: ser nå at dette er lagt til i auksjonen:

 

"On Apr-13-07 at 07:52:06 PDT, seller added the following information:

for 5 years. And the buyer is charged for the costs of changing name. Any more questions ?"

 

Hvor mye koster det å bytte navn egentlig?

Endret av Kurume
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...