Gå til innhold

Selger navnet sitt på eBay


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dersom forumet her skulle få rettighetene, må vi passe på at det blir noe skikkelig ydmykende. Mange av forslagene etter Twinflowers brainstorming er jo bare artige for ham! Nei, her må det ydmykelse til!

 

Lasse Gaylord Guttormsen, eller noe slikt (dårlig forslag). Noe som iallfall vil forfølge ham de neste fem årene.

 

Goscinny ;)

Lenke til kommentar

Lasse Rompesvette Guttormsen

Lasse Hversågodogtakkskalduha Guttormsen

Lasse Hvaheterdu Guttormsen

Lasse Trorjegdetvar Guttormsen

Lasse Basse Gasse Guttormsen

Lasse Menikke Guttormsen

Lasse Solgte Mellomnavnet Sitt Guttormsen

Lasse Jegharnettopprunketmeddennehånda Guttormsen

 

Den siste er jo perfekt i situasjoner som jobbintervjuer og hilsing på kommende svigerforeldre og sånt. :p

 

Dog, tror jeg ikke han får endret navnet til noe som er skikkelig ydmykende eller rart. Navneloven ser litt for uoverkommelig ut på det punket.

Lenke til kommentar

Synes forøvrig det er veldig rart at en artikkel på hardware.no skal fungere som reklame for en brukers auksjon på et nettsted. Enda rarere er det at det oppfordres til kronerulling.. jaja

 

Jeg skjønner liksom ikke poenget. Som jeg tolker det utfra utdraga fra navneloven gjengitt overfor, kan en jo nesten garantere at det nye mellomnavnet ikke kan være for radikalt?

Lenke til kommentar

Vi har diskutert dette litt, og kommet frem til at

 

Lasse Rompestomp Guttorm

 

er et bra valg. Uskyldig nok til kunne bli godkjent, og velklingende nok til at hans omgangskrets kanskje vil bruke mellomnavnet istedenfor fornavnet, også etter at 5 år har gått. Morsomt å bli kalt "rompestomp" av sine barn/barnebarn. Samtidig er navnet pirrende nok til å gi oppmerksomhet blandt dem som liker unge menn... best å ikke havne i fengsel da :eek::love:

Lenke til kommentar
Lasse Rompesvette Guttormsen

Lasse Hversågodogtakkskalduha Guttormsen

Lasse Hvaheterdu Guttormsen

Lasse Trorjegdetvar Guttormsen

Lasse Basse Gasse Guttormsen

Lasse Menikke Guttormsen

Lasse Solgte Mellomnavnet Sitt Guttormsen

Lasse Jegharnettopprunketmeddennehånda Guttormsen

 

Den siste er jo perfekt i situasjoner som jobbintervjuer og hilsing på kommende svigerforeldre og sånt. :p

 

Dog, tror jeg ikke han får endret navnet til noe som er skikkelig ydmykende eller rart. Navneloven ser litt for uoverkommelig ut på det punket.

8379591[/snapback]

Dette er musikk i mine ører. Om det er denne linja den "snille" kronerullingen har tenkt å legge seg på, skal jeg jaggu spytte inn en god slant her (da med forbehold om at stemmen min veier like tungt som bidraget mitt).

 

Men jeg er enig - kisen kommer aldri i verden til å presentere seg med mellomnavn på et jobbintervju, og dermed synes jeg vi burde prøve å sabotere på andre plan. Det første som slo meg, var å gi han noe terroristaktig, slik at han ved visning av pass på flyplasser vil komme i trøbbel.

 

Daniel :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...