Gå til innhold

Trenger nytt spill!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg leter etter ett nytt spill, jeg har spillt alle de klassiske som

*Oblivion 4

*Diablo 2: LOD

*Titan Quest

*Baldurs Gate 1 og 2

*World Of Warcraft

(er ganske lei av disse spillene)

Disse spillene forklarer vell endel hvilke spill jeg liker og håper noen kan komme med noen forslag til spill under disse kategoriene, RPG/Action RPG og MMORPG.

(spillene skal være til PC)

Takker for alle svar :!: :!: :!: :!: :!:

Endret av SinanoX
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Har lest og syntest det ser ganske bra ut, og menyene og det der virket som litt RPG, men da jeg sporte en klassekamerat sa han at det var noe av det mest elendige han hadde spilt, og han liker samme spil som meg :(

Endret av SinanoX
Skrevet
Kan anbefale star wars knights of the old republic 1 og 2. Du har jo også warcraft 3 + exp

8361493[/snapback]

Støtter den! :thumbup: KOTOR 1 & 2 er fantastiske!!

Skrevet
Tusen takk alle! Skal prøve en del av spillene som ble nevnt, prøvde S.T.A.L.K.E.R, skal gi kameraten min juling i morra, nydelig spill  :thumbup:

8370085[/snapback]

Sa det var nydelig! :thumbup:

Skrevet

Du kan jo prøve Icewind Dale 1 & 2. Historiene er kanskje ikke like bra som i Baldurs Gate 1 & 2 men spillene har fortsatt underholdningsverdi. Så har du Planescape: Torment, som visstnok også skal være ganske bra. Det er også av samme sjanger som Baldurs Gate. Så har du Morrowind (forgjengeren til Oblivion) som er nummer tre i The Elder Scrolls, og som er bedre enn Oblivion. Jeg kan også anbefale S.T.A.L.K.E.R. som flere før meg allerede har gjort. Det er ikke RPG på samme måte som f.eks. Oblivion, da du ikke har no leveling system, men det er et av de beste spillene jeg har spilt.

Skrevet

Gå for The Elder Scrolls 3: Morrowind. Bedre enn Oblivion spør du meg. Spillet begynner å bli gammelt, så grafikken er ikke den beste, men absolutt til å leve med. Tok fram spillet igjen i påsken og begynte på en ny runde og det var kos.

Billig er det også.

Skrevet (endret)

Du kan jo laste ned masse high-res texture og 3D model mods da, som gjør Morrowind litt bedre grafisk ;) Selvsagt så blir det ikke i nærheten av Oblivion, men Oblivion var jo kun et overfladisk Action RPG. All show and no soul.

Edit. Med oppdateringer så begynner forresten Gothic 3 å bli ganske spillbart også. Nesten ikke bugs lenger jo! :p

Kan også anbefale Gothic 2! Helst med Night of the Raven expansion. Får vel hele pakka i Gothic 2 Gold edition.

Endret av Appleseed
Skrevet (endret)
Guild Wars er et RPG, men jeg har ikke prøvd det så jeg vet ikke noe om det. :)

8372613[/snapback]

Du ville bare poste noe! :lol:

Gå for The Elder Scrolls 3: Morrowind. Bedre enn Oblivion spør du meg. Spillet begynner å bli gammelt, så grafikken er ikke den beste, men absolutt til å leve med. Tok fram spillet igjen i påsken og begynte på en ny runde og det var kos.

Billig er det også.

Selvsagt så blir det ikke i nærheten av Oblivion, men Oblivion var jo kun et overfladisk Action RPG. All show and no soul.

8372722[/snapback]

Jeg er absolutt ikke enig!

morrowind har triste miljøer og questene er vanskelige uten pilen. Men det er gøy! :thumbup:

Men Oblivion det er mitt 2. liv, og det skjer noe nytt hvær gang, uansett om du har spillt 100 timer. :love:

Endret av Bob_mafia

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...