Gå til innhold

Skal DU spille Age of Conan?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er vel ikke helt bestemt om de bare kommer til å godta betaling med visa ennå heller.

Personlig håper jeg de gjør det, og de har vel hintet frempå om at de kommer til å gjøre det, men det er ikke sikkert ennå..

 

Men det har vært nevnt på AoC-forumet at det fins et visa-kort for folk fra 16-18 eller noe, hvor man må fylle på penger på kortet før man kan bruke det (visa elektron eller noe slikt)

8738212[/snapback]

Ja får håpe de godtar betaling med Electron i hvert fall da. Har virkelig lyst til å spille dette.

Lenke til kommentar
Nå er vel aldersgrensen på spill mer eller mindre bare veiledende.

Anbefalt minste alder på kjøper, mer eller mindre opp til hver enkelt butikk om de vil være harde på det eller ikke.

Personlig håper jeg at "unga" blir i wow, og at AoC får en mer voksen brukerbase (uten direkte grunnlag i alder).

 

Problemet er vel gjerne at det er de unga man ikke vil ha i spillet som whiner seg til å få lov av foreldra.

 

For å quote meg selv fra et annet forum.

Endret av lain
Lenke til kommentar
[klipp] Problemet er vel gjerne at det er de unga man ikke vil ha i spillet som whiner seg til å få lov av foreldra.

8745178[/snapback]

*Frysningener* Men det hørtes riktig ut.

 

Min erfaring er dog at endel guild, pr. nå ihvertfall, har en mye mer voksen atferd.

 

La meg gi dere som danner guild et lite tips for hvordan dere skal unngå umodne folk...: Lag et guild med et annet tema enn loot (kan være roleplay, social, mercenary, taktikk etc.) så slipper dere å få dem på laget, og kan heller banke dem i PvP. *moahahah*

 

En liten tilleggs observasjon til det du skriver er også at den barnslige leet-tankegangen er sterkest blandt 18-22 åringer. Så aldersgrense hjelper lite her.

 

Trist også å se hvordan alle tar etter denne ukulturen.

Lenke til kommentar

Er det ikke meningsløst å danne guild med folk du ikke har spilt spillet med før? Du vet ikke hvordan de er å spille med, vet ikke hvor aktive de er, vet ikke om de lager bad reputation for guilden(eller kommer til).

 

For meg er guild en gjeng med ingame venner(eller personlig) som kjenner hverandre og vet hva det går i.

 

Personlig har jeg aldri likt guilds pga at det er alltid noen trangskaller som skal ødelegge for de andre.

Var heldig med siste wow guildet jeg var i da, var ekstremt bra.

 

GL.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897
Er det ikke meningsløst å danne guild med folk du ikke har spilt spillet med før? Du vet ikke hvordan de er å spille med, vet ikke hvor aktive de er, vet ikke om de lager bad reputation for guilden(eller kommer til).

 

For meg er guild en gjeng med ingame venner(eller personlig) som kjenner hverandre og vet hva det går i.

 

Personlig har jeg aldri likt guilds pga at det er alltid noen trangskaller som skal ødelegge for de andre.

Var heldig med siste wow guildet jeg var i da, var ekstremt bra.

 

GL.

8759670[/snapback]

Fint ikkje alle er som deg. Vil dei ha guildet sitt slik så kan dei vel få lov til det? Du skal ha ekstremt stor vennegjeng for å holde keeps og bygge ein by som er nokolunde oppegåande.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...