trydis Skrevet 14. april 2007 Skrevet 14. april 2007 http://www.youtube.com/watch?v=6YmS22D4IyU 8384035[/snapback] Den videoen der førte til at jeg fikk flashback til flåklypa grand prix av en eller annen grunn
-sparks- Skrevet 14. april 2007 Skrevet 14. april 2007 bare for å kommentere en quote på side 2, det vel ikke sååå dyrt å ta opp krasjlyder? ingen hører vel forskjellen om det er en 1981 Volvo fra skrapen, eller en topp-trim toyota Supra som krasjer?
Aasgaard Skrevet 14. april 2007 Skrevet 14. april 2007 Har hatt mye moro med både Forza og Gran Turismo, men jeg gleder meg definitivt mest til Forza 2. Det blir spennende å se hva som skjer med GT5, men GTHD kan man vel knapt se på som en konkurrent.
Dr. Mobius Skrevet 14. april 2007 Skrevet 14. april 2007 Dette ser jo råflott ut. Jeg gleder meg som et barn!
Gjest Slettet+130498 Skrevet 14. april 2007 Skrevet 14. april 2007 har det kommet noen endelig lanseringsdato? har alt forhåndsbestilt CE da men kjekt å vite når det kommer
Kjeksmestern Skrevet 14. april 2007 Skrevet 14. april 2007 har det kommet noen endelig lanseringsdato? har alt forhåndsbestilt CE da men kjekt å vite når det kommer 8384960[/snapback] De har enda ikke bekreftet en endelig lanseringsdato, blir vel så fort som mulig når den første batchen er produsert. Kilde; ForzaMotorsport.net So -- Forza Motorsport 2 is still set to release in May 2007 -- sorry I couldn't be more specific than that. The good news is that we should have some 720p gameplay videos out there next week so you'll be able to see the game running in 60fps glory. Yay!
Lakus Skrevet 16. april 2007 Skrevet 16. april 2007 har det kommet noen endelig lanseringsdato? har alt forhåndsbestilt CE da men kjekt å vite når det kommer De har enda ikke bekreftet en endelig lanseringsdato, blir vel så fort som mulig når den første batchen er produsert. Kilde; ForzaMotorsport.net So -- Forza Motorsport 2 is still set to release in May 2007 -- sorry I couldn't be more specific than that. The good news is that we should have some 720p gameplay videos out there next week so you'll be able to see the game running in 60fps glory. Yay! Forza 2 slippes 8. juni. Dette har Microsoft bekreftet overfor Gamer.no i dag. Mass Effect har for øyeblikket ikke fått noen utgivelsesdato.
Gjest Slettet+130498 Skrevet 16. april 2007 Skrevet 16. april 2007 det var deilig å endelig få en realese dato på spillet. blir bare å sitte og vente da. heldigvis kommer det etter eksamene, ellers kunne det begynnog spøke for de
Kjeksmestern Skrevet 16. april 2007 Skrevet 16. april 2007 (endret) So -- Forza Motorsport 2 is still set to release in May 2007 -- sorry I couldn't be more specific than that. The good news is that we should have some 720p gameplay videos out there next week so you'll be able to see the game running in 60fps glory. Yay! Forza 2 slippes 8. juni. Dette har Microsoft bekreftet overfor Gamer.no i dag. Mass Effect har for øyeblikket ikke fått noen utgivelsesdato. 8395490[/snapback] De snakker sikkert om USA da. Litt rart at vi skal få spillet først 8. juni, får inntrykk av at de er ferdige om en uke omtrent på forzamotorsport.net. Jaja, vi får jo en heftig demo å kose oss meg i mellomtiden Endret 16. april 2007 av Kjeksmestern
Nonsens Skrevet 16. april 2007 Skrevet 16. april 2007 (endret) Tror nok GT fansen vil ha mer enn nok med GTHD frem til GT5 kommer ut fremfor dette spillet ja. 8383952[/snapback] Ja hvis folk vil spille en demo med 1 bane og 10 biler i de 1,5 årene (det er vel liten tvil om at GT5 ikke kommer før høsten 2008 - tidligst) det tar før GT5 kommer så må de gjerne gjøre det... Så kan vi andre ha det moro både off- og online med Forza 2 så lenge Endret 16. april 2007 av Nonsens
Pellick Skrevet 16. april 2007 Skrevet 16. april 2007 (endret) Jepp, spillet er nok straks ferdig, og dermed demoen også. Men så må plater, hefter og covere trykkes opp, pakkes og distribueres og dette tar jo noen uker... Demoen, derimot, har vel et litt mindre system å gå gjennom før den kan slippes. Så forhåpentligvis har vi den om ikke altfor lenge...ca en måned før spillet eller no sånt Endret 16. april 2007 av Pellick
xTep Skrevet 16. april 2007 Skrevet 16. april 2007 Kjipt at det bare er på X360 for vi som er litt Sony fanboy Det jeg savner med lyder i bilspill er at de fleste lyder virker litt "tamme". Man får ikke den ekstra hissigheten og snerten på høyt turtall som man får når man hører f.eks en hissig boxer sekser som blir tynet på 1.gir i en Porsche
MindTooth Skrevet 30. september 2009 Skrevet 30. september 2009 Ønsker ikke å bumpe en gammel tråd. Men føler det er bedre å spørre her, enn å starte en ny tråd. Noen som husker Forza-siden til Dr. Peedee? Prøver å lete den opp igjen. Birger
LucarioX Skrevet 30. september 2009 Skrevet 30. september 2009 Forza Norway? Siden er relansert i disse dager
BlastyTrasty Skrevet 30. september 2009 Skrevet 30. september 2009 Ønsker ikke å bumpe en gammel tråd. Men føler det er bedre å spørre her, enn å starte en ny tråd. Noen som husker Forza-siden til Dr. Peedee? Prøver å lete den opp igjen. Birger Hei Birger. Me har ikkje fått tak i Dr. Peedee, og eg står difor bak nye Forzanorway. Du finn oss på www.forzanorway.net :-)
MindTooth Skrevet 30. september 2009 Skrevet 30. september 2009 Ahh, viste ikke at du var en del av teamet. Bra jobbet! Tar kontakt på MSN jeg Birger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå