Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hva er best? Moped eller Scooter?


Anbefalte innlegg

hahaha en som sa at det er jo møkk kjedelig å bare gasse å bremse hele tia, hvor underholdende er det å gire en 50cc a?

 

tar poenget ditt fortsatt 1000 ganger bedre enn automat.

 

for de aller fleste passer nok scooter bedre enn ped, men for meg f.eks som har kjørt cross mesteparten av livet blei det for surt med 50cc moped også.

 

spar til lett istedet, hadde ikke en krone fra jeg var 16 til 18, men det skal jeg love dere det var verdt!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Definitivt moped!

 

Ser tøffere ut og er etter min bak bedre å kjøre. Liker sittestillingen bedre, ligner mer på en motorSYKKEL enn scooter gjør. Liker også kontrollen jeg får med store hjul, større avstand mellom akslinger og manuelt gir.

 

Ikke at scooter er helt på trynet, det er bare et enklere alternativ for de som ikke har skrulose. :)

Lenke til kommentar
det er i grunn sykt fett med liggesykkel som

drar 90 på flata. Kjører forbi biler, og kan liksom

kjøre slik som du ser på tv :D legge seg ned i svinger osv :D

Gleder meg til skole hver dag :D (1mil skolevei elns)

 

 

du bør SERIØST prøve noe hefitgere en rs50en din, hahahaha tror nesten jeg skal quote deg i signaturen min :D

Lenke til kommentar

du er morsom du, Victima! :D

 

har kjørt begge deler en god del, og syns de er like gode til hver sine forhold. til bykjøring hadde jeg lett valgt scooter, mens i variert kjøring med litt terreng og skogsveier hadde en offroad vært tingen. selvfølgelig uten plomberinger i begge typene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...