Gå til innhold

Den mest grusomme personen i historien!


Juden

Den mest grusomme personen i historien  

759 stemmer

  1. 1. Den mest grusomme personen i historien

    • Stalin
      146
    • Hitler
      313
    • Josef Mengele
      153
    • Keiser Nero
      24
    • djengis Khan
      38
    • Idi amin
      20
    • Ed Gein
      24
    • Countess Elizabeth (Erzébet) Báthory
      41


Anbefalte innlegg

Dr Josef Mengele

 

Under hans opphold i Auschwitz fikk Mengele tilnavnet «dødsengelen» siden han, sammen med andre leger, bestemte hvilke fanger som skulle sendes umiddelbart til gasskammeret, og hvilke som skulle utnyttes til slavearbeid eller eksperimenter.

 

Mengele var spesielt interessert i tvillinger. Alle tvillinger ble plassert på en egen brakke. Nesten alle eksperimentene hans var av tvilsom vitenskapelig verdi, og med total mangel på etikk. Eksperimentene inkluderte blant annet å forandre øyenfarve på barn med å sprøyte kjemikalier inn i øynene deres, amputasjoner og brutale operasjoner. I ett eksperiment prøvde han å få to tvillinger til å bli siamesiske tvillinger ved å sy hovedpulsåren deres sammen, men dette resulterte bare i alvorlige infeksjoner. Nesten alle de overlevende ifra Mengeles eksperimenter ble myrdet.

 

Ingen av eksperimentene Mengele utførte, gav mer kunnskap om kroppens

funksjoner

 

Hitler og Stalin var grusomme personer de og men syns Josef Mengle har påført mennesker mer død og lidelse,og særlig pågrunn av at han gjorde det selv.

Istedenfor å gi ordrer

Endret av Feltherre
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som enkeltperson uten nevneverdig makt vil jeg trekke frem Ed Gein som en god konkurrent til denne utvilsomt lekre tittelen.

 

Merittene hans inkluderer:

 

Searching the house, authorities found

 

    * severed heads acting as bedposts in the bedroom;

    * skin used to make lampshades and upholster chair seats;

    * skulls made into soup bowls;

    * a human heart (it is disputed where the heart was found; the deputies' reports all claim that the heart was in a saucepan on the stove, with some crime scene photographers claiming it was in a paper bag);

    * a face mask made out of real facial skin found in a paper bag;

    * a necklace of human lips;

    * a waistcoat (which he called a "mammary vest") made up of a vagina and breasts stitched together;

    * other items fashioned from the parts of human bodies, including a belt made from nipples.

 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm
Den/de personene som skapte religion!

8337721[/snapback]

Why?

8337966[/snapback]

Religion manipulerer samfunnet! Det er et eget fag på skolen om at folk ikke visste åssen ting oppstod så de måtte dikte ei historie om det. De måtte ha et svar på ting som ikke lå i deres evner å finne ut av. De måtte ha en grunn til at folk skulle oppføre seg, og sa at hvis du ikke oppfører deg så får du det jævlig i ditt neste liv.

Hvis du hadde en annen religion ble du drept, for "du skal jo faen meg ikke ha andre guder enn meg"

Hvorfor ble religion trykket i meg på barneskolen? Jeg var jo nødt til å være troende! De tvang meg i kirka, og forventa at alle skulle tro på gud.

 

Jævla krykke!

Religion er det verste som finnes i verden

Endret av Slettet-U4NJ3Omm
Lenke til kommentar
Da jeg var i Sachsenhausen så jeg faktisk lampeskjermer laget av menneskeskinn med tatoveringer... Jeg brakk meg.

8346913[/snapback]

Jeg var i Sachsenhausen,jeg såg ingen lampeskjerme laget av menneskeskinn.

Hvor var det?

8352821[/snapback]

 

Jeg mener det var i Auschwitz lampeskjermene var :hmm:

Trur det var der alt håret og tinga som var tatt fra de "innsatte" var, i en av brakkene.

Lenke til kommentar
Da jeg var i Sachsenhausen så jeg faktisk lampeskjermer laget av menneskeskinn med tatoveringer... Jeg brakk meg.

8346913[/snapback]

Jeg var i Sachsenhausen,jeg såg ingen lampeskjerme laget av menneskeskinn.

Hvor var det?

8352821[/snapback]

 

Det var i labratoriumet helt innerst... Ganske ekkelt der, også hadde de lik-lager i kjelleren hvor de dumpet likene X(

Lenke til kommentar

Jeg er enig, men Hitler sørget jo for tapet av 71millioner mennesker hvorav 40 Millioner var sivile...Kilde

 

Disse tapene hadde ikke skjedd hvis ikke WW II hadde inntredd, så for meg er Hitler langt værre en Stalin. Selv om Stalin får en god andreplass med de mange politiske fangene og gulag!

Lenke til kommentar
Jeg er enig, men Hitler sørget jo for tapet av 71millioner mennesker hvorav 40 Millioner var sivile...Kilde

 

Disse tapene hadde ikke skjedd hvis ikke WW II hadde inntredd, så for meg er Hitler langt værre en Stalin. Selv om Stalin får en god andreplass med de mange politiske fangene og gulag!

8357090[/snapback]

Hitler startet jo ikke hele krigen på egen hånd. Tyskland invaderte Polen, noe som tvang Storbritannia og Frankrike inn i krigen på grunn av løfter de hadde gjort overfor Polen. De andre landene Tyskland okkuperte ga liten motstand. At USA kom inn i krigen var jo slett ikke Tysklands verk.

Lenke til kommentar

Dette med lampeskjermer og såpe som var lagd av mennesker er bare alliert propaganda. Under første verdenskrig så prøvde man å få engelskmennene til å tro at tyskere spiste barna sine. Bare tull.

 

Den mannen som har sørget for mest ødeleggelse og grusomheter må være Jesus. Ingen overgår ham!

Lenke til kommentar
Dette med lampeskjermer og såpe som var lagd av mennesker er bare alliert propaganda. Under første verdenskrig så prøvde man å få engelskmennene til å tro at tyskere spiste barna sine. Bare tull.

 

Den mannen som har sørget for mest ødeleggelse og grusomheter må være Jesus. Ingen overgår ham!

8357175[/snapback]

 

Unnskyld meg, men lampeskjermene er faktisk på museum. Jeg har selv sett dem.

Lenke til kommentar

Uten tvil det bandet som står bak musikken til Subaru-reklamene.

Eller hva med Tore Ryen? Holms burde være nok til å sende han rett til menneskerettighetsdomstolen i Strasbourg.

 

Om noen mener de overnevnte ikke kvalifiserer til en slik "pris" så må jeg nesten nevne Heinrich Himmler. Det var et stykk ond mann.

Lenke til kommentar
Uten tvil det bandet som står bak musikken til Subaru-reklamene.

Eller hva med Tore Ryen? Holms burde være nok til å sende han rett til menneskerettighetsdomstolen i Strasbourg.

8357539[/snapback]

 

haha! Eller hva med : (beklager engelsk, men ble litt for mye og oversette!)

 

Countess Elizabeth (Erzébet) Báthory (1560-1614)

A long-gone but once powerful family of Hungary. The height of the Báthory clan was in the 1500s and 1600s. Thought to be closely inbred, as most royalty and nobility in those days, brighter family members like King Stephan Báthory of Poland were eclipsed by more brutal members. Devil worshippers, perverts, sadists, witches, and mentally unstable characters.

 

Countess Klara Báthory, aunt of Elizabeth Báthory, was bisexual and sadistic towards her female servants. An uncle of Elizabeth was a schizophrenic Devil worshipper.

 

was the worst of the Báthory clan. Raven-haired, pale-skinned, voluptuous, she was concidered a beauty... but she bore the personality of a pit bull.

Mentally ill, promiscuous, vain, narcissistic and highly sadistic, Elizabeth was the inspiration behind Count Dracula. Vlad Dracul, a distant relative to her and inspiration for the Count, bears less resemblance to Dracula than Elizabeth, who was concidered a vampire in her own time.

 

Elizabeth enjoyed torturing servants, especially if they were young women and attractive. As she grew older, she feared losing her youth and her so-called "beauty"... according to folklore a servant girl accidently pulled her hair while styling it and Elizabeth struck the girl across the face so hard that she drew blood, which got onto her hands. When she'd washed the blood off, in her twisted mind, she thought that her skin had regained its freshness and youthful suppleness where the blood had splashed. And the rest is history.

Scores of peasant girls, and later, noble girls of lower rank than the countess, were mercilessly tortured, ranging from weeks to months, and killed in the most painful and frightening ways. Elizabeth never missed out on the torure and death of her victims, delighting in soaking up their blood. Killing girls of nobility began her downfall. She was never charged, sadly, and was walled up inside her small room in 1611, where she died in 1614. Sufficient punishment? I think not. Her accomplices, however, were punished as badly as the maidens that they tortured.

 

Somewhere between 50 and 650 young ladies were brutally tortured and killed to satisfy the mad countess's unsatiable thirst for blood. Sadly, they are forgotten.

 

"...a twelve year old girl named Pola somehow managed to escape from the castle. But Dorottya Szentes, aided by Helena Jó, caught the frightened girl by surprise and brought her forcibly back to Csejthe Castle. Clad only in a long white robe, Countess Erzsébet greeted the girl upon her return. The countess was in another of her rages. She advanced on the twelve-year-old child and forced her into a kind of cage. This particular cage was built like a huge ball, too narrow to sit in, too low to stand in. Once the girl was inside, the cage was suddenly hauled up by a pulley, and dozens of short spikes jutted into the cage. Pola tried to avoid being caught on the spikes, but Thorko maneuvered the ropes so that the cage shifted from side to side. Pola's flesh was torn to pieces..."

 

 

Det sies at hun brukte å bade i en blanding av ungpikeblod og melk (Bra for huden!! :) )

Lenke til kommentar
Jeg er enig, men Hitler sørget jo for tapet av 71millioner mennesker hvorav 40 Millioner var sivile...Kilde

 

Disse tapene hadde ikke skjedd hvis ikke WW II hadde inntredd, så for meg er Hitler langt værre en Stalin. Selv om Stalin får en god andreplass med de mange politiske fangene og gulag!

8357090[/snapback]

Hitler startet jo ikke hele krigen på egen hånd. Tyskland invaderte Polen, noe som tvang Storbritannia og Frankrike inn i krigen på grunn av løfter de hadde gjort overfor Polen. De andre landene Tyskland okkuperte ga liten motstand. At USA kom inn i krigen var jo slett ikke Tysklands verk.

8357119[/snapback]

Han hadde makten til å hindre krigen.

Endret av G_J_Caesar
Lenke til kommentar
Hitler er ingenting i forhold til Stalin!

8356047[/snapback]

Idealismen til Stalin var betre enn Hitler sin. Å skape eit fredfult samfunn av likeverdie er jo ikkje akkurat det værste, det som gjorde det "ondt" var Stalin, som ville gjennomføre dette for einkvar pris, og "drepte" utruleg mange mennesker. Hermeteikn fordi dei aller fleste (dei sivile) sulta i hjel, riktinok på grunn av måten han styrte landet, men alikavel.

 

Hitler sin idealisme var jo berre at den ariske rasen er overlegen alle andre, og ingen andre burde ha nokon rettigheitar, spesielt ikkje jødar. Han var eit maktsykt geni, som ville styre verden.

Lenke til kommentar
Da jeg var i Sachsenhausen så jeg faktisk lampeskjermer laget av menneskeskinn med tatoveringer... Jeg brakk meg.

8346913[/snapback]

Jeg var i Sachsenhausen,jeg såg ingen lampeskjerme laget av menneskeskinn.

Hvor var det?

8352821[/snapback]

 

Det var i labratoriumet helt innerst... Ganske ekkelt der, også hadde de lik-lager i kjelleren hvor de dumpet likene X(

8353590[/snapback]

hmm okay

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...