Gå til innhold

One-liner som får deg til forlate gruppen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rett utenfor ubrs: "Anyone got the key?" 20 sec stillhet...

"I'm only joining if i can get [item]"

"Sry, i'm a melee hunter"

Alle wiper: "Ress me when you get back!"

*Mages gives you 5 water* Mage: "OK, lets go"

"Lets do this, LEEEEEEEEEEEEEEEEEROOOOOY"

Me: "BoW/salvation please" Pala: "Sry, never bothered to get that one"

*Mage pulls WAY to many, AOE, Dies* "WHY DID NOT YOU HEAL ME?!!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!!??!

Skrevet (endret)
Det som iriterer meg mest når jeg gjør instance er at om det tilfeldigvis inviteres noen som ikke kan å spille.

Amen.

Fikk inn en shaman til siste boss i Sethekk Halls.

1. forsøk: Dør av Arcane explosion, selvom jeg skrev følgenede i chat: "Be aware of the boss' arcane Explosion! When you see him casting it, hide behind a pillar!!" Greit nok.

2. forsøk: Dør igjen. Er da rimelig pissed ettersom jeg allerede hadde gitt ham dobbel dose informasjon.

3. forsøk: Til dette siste forsøket skulle visstnok broren overta ettersom han skulle være en bedre healer/spiller. Tror dere ikke han døde på AKKURAT samme måte igjen?

Fy faen da ble jeg pissed. Det burde være en 'retard-tab' under lfgtaben.

Edit:

Alle wiper: "Ress me when you get back!"

Gjett om jeg dro den når shamanen whipa oss for annen gang? :p Endret av M@R7!N
Skrevet

Tatt dette tråd konseptet fra GameFAQs? (bare lurer siden jeg har sett en tråd der som omhandler det samme)

Groupmember: "blahblahblah espanole"

You have left the group

Skrevet

Oblivion shoulders dropper.

Mage: Need

Jeg: um Why?

Mage: IT`S MAGE SET BONUS!

Jeg:wtf, No it`s not.

Mage: EVER HEARD ABOUT WATER ELEMENTAL?

Greit nok vi hadde jo tatt siste boss så alle leava jo uansett men alikevel...

Skrevet

Den der har jeg hørt 2 ganger, ene gangen var det en shadowpriest dog.

har enda ikke fått de skuldrene så håper på noe i karazhan nå

Skrevet

Husker tidlig i betaen når en mage jeg møtte ikke kjøpte ETT eneste frostspell. Han ville specce fire. Jeg prøvde å fortelle han at man specca med talent, ikke spells. Men han skulle ikke ha noen frostspells i hele tatt. Lurer på hvor slike får penger ifra.

Skrevet
Husker tidlig i betaen når en mage jeg møtte ikke kjøpte ETT eneste frostspell. Han ville specce fire. Jeg prøvde å fortelle han at man specca med talent, ikke spells. Men han skulle ikke ha noen frostspells i hele tatt. Lurer på hvor slike får penger ifra.

8309684[/snapback]

Minner om da jeg møtte en warrior som tanka mystisk dårlig, fant ut at han ikke hadde traina Sunder armor eller taunt og hadde ikke gjort questen for defensive stands fordi han mente den var for lang til og gidde. :roll:
Skrevet
eller generelt folk som ikke tåler konkurranse om gear

må si at jeg er selv litt sån når jeg kjørte shadow lab. var ute etter assain gear. siden jeg er feral druid, og har vert i et par grp hvor all helvette bryter løs når en rogue ser at jeg roller need. har prøvd å snakke med de, fortelle at jeg trenger det. men så blir det bråk med en gang..

siste gangen sa jeg: Da får dere bestemme dere for hva som er enklest å erstatte.. en tank eller dps. roguen vart kicka og jeg var gla.

Skrevet

Jeg (70 druid) gruppa med noen for å få tatt ferdig Underbog (tok ingen instancer fra 60 til 70).

Besto av 2 roguer, en priest og en mage.

En av roguene sier vi trenger tank og jeg sier at jeg kan tanke og at jeg tanka greit i Underbog kvelden før, ingen respons, mer mas om at vi trenger tank og jeg sier jeg kan tanke, etter 5 min sier han: "Druid, can you tank?"

"Yeah, of course." "I highly doubt that, but it seems as we don't find any suitable shamans or paladins or warriors, I mean even a fury warrior without shield tank better than druids, we'll have to go with you, but how can you both heal and tank at the same time?" "Well, how about the priest then? Can't he heal?" "Nah, he's backup-DPS."

*leave group*

Engelsken er betydelig renska opp for at det skal bli behageligere og enklere å lese.

Fyren kunne ikke engelsk og kunne heller ikke spille rogue så alt for bra.

Han hadde et grønt sverd fra rundt lvl 40 og en grønn dagger fra rundt lvl 40 og gearet hans var en random grønne blabla of the blabla fra rundt lvl 50.

Etterpå maste han meg ihjel om hvorfor jeg leava og masse l2p, druids are healers lol etc.

Så han havna raskt innpå min ignore.

Uff, skandinaver :(

Skrevet
Oblivion shoulders dropper.

Mage: Need

Jeg: um Why?

Mage: IT`S MAGE SET BONUS!

Jeg:wtf, No it`s not.

Mage: EVER HEARD ABOUT WATER ELEMENTAL?

Greit nok vi hadde jo tatt siste boss så alle leava jo uansett men alikevel...

8309440[/snapback]

Var i Sethekk Halls idag, så sier jeg før vi starter: "Ooooh, hope Trousers of Oblivion drops."

Så kommer magen med: "That makes us 2, Tull."

Gjett om det klikka for meg da!

Han bare kødda med meg da, men ble skremt ^^

Trousers droppa på siste bossen, og de ble mine :)

Btw, dinga 70 like før jeg stakk i Sethekk, yay!

Skrevet
eller generelt folk som ikke tåler konkurranse om gear

må si at jeg er selv litt sån når jeg kjørte shadow lab. var ute etter assain gear. siden jeg er feral druid, og har vert i et par grp hvor all helvette bryter løs når en rogue ser at jeg roller need. har prøvd å snakke med de, fortelle at jeg trenger det. men så blir det bråk med en gang..

siste gangen sa jeg: Da får dere bestemme dere for hva som er enklest å erstatte.. en tank eller dps. roguen vart kicka og jeg var gla.

8311814[/snapback]

Hadde jeg vært rogue og noen andre hadde needa på ass settet når jeg trengte det hadde jeg blitt jævlig sur. Hvorfor kan ikke folk holde seg til sitt eget sett? Hvis dere ikke liker settet deres ta det opp med blizzard og la andre være i fred. :nei:
Skrevet (endret)

ja for å ta det opp med blizzard hjelper? NEI! druids har prøvd det i flere år no..

og så lenge vi blir enige om "regler" før vi starter så går det grett.. de fleste sier ok, np siden de har likavel 50% å vinne.

i world of warcraft må spillere dele på drops, slik er det ikke bare hos rogues/druids men alle andre classene.

Endret av MysticoN
Skrevet
Den der har jeg hørt 2 ganger, ene gangen var det en shadowpriest dog.

har enda ikke fått de skuldrene så håper på noe i karazhan nå

8309448[/snapback]

Me 2 :D

Disse for og være mer nøyaktig. Men karazhan hater casters, Caster loot er på lootable. men dropper faen aldri

8309524[/snapback]

Bwah, har de til og med på heale presten fordi vi ikke gadd å sharde dem mer :p

Beste leavegrunn er uansett:

KURWA

/leave

:p

Skrevet
Hadde jeg vært rogue og noen andre hadde needa på ass settet når jeg trengte det hadde jeg blitt jævlig sur. Hvorfor kan ikke folk holde seg til sitt eget sett? Hvis dere ikke liker settet deres ta det opp med blizzard og la andre være i fred.  :nei:

8312170[/snapback]

Skal vi bare drite i å rolle på ting som faktisk er like bra for oss kun fordi setbonusen er tilpasset dere bedre? Sett sammen en group der ingen trenger det samme som deg hvis det er så farlig da, jeg hadde ihvertfall gitt faen.

Skrevet
Hadde jeg vært rogue og noen andre hadde needa på ass settet når jeg trengte det hadde jeg blitt jævlig sur. Hvorfor kan ikke folk holde seg til sitt eget sett? Hvis dere ikke liker settet deres ta det opp med blizzard og la andre være i fred.  :nei:

8312170[/snapback]

Skal vi bare drite i å rolle på ting som faktisk er like bra for oss kun fordi setbonusen er tilpasset dere bedre? Sett sammen en group der ingen trenger det samme som deg hvis det er så farlig da, jeg hadde ihvertfall gitt faen.

8312332[/snapback]

quote ftw.

Skrevet

Off, godt å få ut frustrasjon.

"use sunder armor"-_- , "Can you please take my aggro off?" - Huntard med macro når han får aggro...

Hater generelt folk som stikker midt i en instance, har gjort det EN gang i Maraudon etter å ha vært oppe i 20+ timer.

Altså, ikke join instanceparty hvis du må stikke om tre kvarter!

Og varm den der helsikes middagen om en halvtime ffs.

Hadde en lock idag som til stadighet var AFK fordi han "hadde noe å gjøre rett ved siden av PCen" og en rogue som bare "omg, I g2g" og ville tilby alle 1g.

Han starter også med å linke sverdet mitt i /s og si "OMG [link1]!!"

"Why dont you have [link2]".

Og det verste er jo selvfølgelig "summon plz" "can I get summon" og ting i den duren. Men "how long till I get summon?" mens vi summona nr.2 og kun han igjen tar kaka.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...