Gå til innhold

Tråden for tedrikkere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Drikker mye te, og lurer på noen ting smile.gif

 

Er grønn te MYE sunnere enn vanglig? Liker grønn te godt og slikt, men Earl grey er bare den beste!

 

Er det usunnt med rosiner i teen? Har ganske mye rosiner i teen, tar i med hvert jeg spiser dem opp tongue.gif så blir sikkert ca. 3 spiseskjeer rosiner..

 

Og har dere en te og anbefale?=)

Lenke til kommentar

Noen her som vil dele sine erfaringer med Twinings King of Wales?

 

Ville gjerne likt å vite hvordan smaken er på den, etc. Har lyst å prøve den ut, men har ikke vært på butikken enda. :)

 

Edit:

 

Jeg fant en mystisk pose med løsvekt-te i skapet i dag!

 

"Kose te"

Frukt te med Rotsbuch,

aromatisert med vanilje og rom smak.

 

Innhold: Nyper, eple, Rotbush, te, hibiskus, kanel, mandelblader, aroma og vaniljebiter.

 

Skal være to teskjeer pr. kopp og trekke i 7-10 min!

 

Høres interessant ut dette. Ikke akkurat morgen-te, men er sikkert god å kose seg med en vakker dag i sommerferien! :)

 

Noen som har vært borti denne?

Endret av Lurvefranzen
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 3 måneder senere...

Fikk pakke for noen dager siden :D Grønn te direkte ifra japan. Teposene var fancy greier, store, med mye innhold. Smaken var noe helt annet enn det jeg har smakt av grønn te her, samme med utseende og lukt. Holder fremdeles på å prøve meg fram for å finne "rett" måte, den er litt mer fintfølende med varme og tidsbruk, men resultatet blir ganske deilig når jeg treffer rett.

 

Kjøpte ifra o-cha.com, betalte med paypal og ting gikk fort :) Bestilte bare teposer denne gangen, men skal prøve meg på løs vekt etterhvert og.

Lenke til kommentar

Jeg sitter nå med en mystifistisk pakke med te i hånda. Jeg fikk den av Aidskake og antar at det er fra USA eller noe slikt. Har aldri sett den i norske butikker. "Celestial Seasonings" av typen " Raspberry Zinger". Det er visst en 100% naturlig urtete som er koffeinfri. Den lukter veldig godt, så jeg gleder meg til tevannet er kokt opp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...