Gå til innhold

Noen som skal til strømstad på torsdag?


Nstin

Anbefalte innlegg

Hvis det er en ting som er tvers igjennom mer latterlig enn å dra til Sverige med venstresiden av IQ-målingers gausskurve for å drikke øl på biler, bråke, ødelegge og skjemme resten av Norges befolkning som valgte å bli igjen i fedrelandet og oppføre seg som anstendige mennesker, så er det å komme hjem og skryte av det på et internettforum. Du er offisielt helt nederst på rangstigen, Nstin.

8319963[/snapback]

Takk, og helt enig med deg der, SteffyBoy

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

flertallet av norgesbefolkning er idioter. Og dere fra diskusjon.no representerer ikke annet en svette nerder.

 

Hvem har sagt at jeg har skryti? Ville bare fortelle dere hva dere gikk glipp av. Men det er visst ikke mulig å få forståelse for sånt på et internettforum der nesten alle skal være så "voksne" og anstendige.

 

Og at fordi man liker fyllefester og det å råne, gjerne kombinert betyr ikke at man automatisk er dum. Det burde jo dere super intelligente svettnerder vite.

Lenke til kommentar
Det finnes en direkte sammenheng mellom rånefenomenet (og ikke minst kulturen) og å være uintelligent, mangle videre utdanning og ha en jobb som kun betaler akkurat nok til at man får importert de nyeste, råeste, blankeste felgene slik at 240en blir den kuleste i gata.

8320089[/snapback]

Idiot.

 

Skulle gjerne vært der nede, synd jeg bor i feil ende av landet. :ermm:

Lenke til kommentar
Det finnes en direkte sammenheng mellom rånefenomenet (og ikke minst kulturen) og å være uintelligent, mangle videre utdanning og ha en jobb som kun betaler akkurat nok til at man får importert de nyeste, råeste, blankeste felgene slik at 240en blir den kuleste i gata.

8320089[/snapback]

Haha ... det innlegget der fikk meg til å le heftig. Rett og slett fordi det var så genialt skrevet. :rofl:

 

________

 

 

Det har ikke noe meg å være "voksen og anstendig" å gjøre. Det har noe med at jeg ikke gidder å reise 70 mil i en gammel Opel Rekord med chromfelger, flammelakkering og Biltema-anlegget på full guffe, for å drikke, når jeg kan bli like full og ha det like gøy her hjemme.

 

Roskilde er et unntak, for det er ... Roskilde. :innocent:

Endret av EvenT
Lenke til kommentar
flertallet av norgesbefolkning er idioter.

8320021[/snapback]

 

Sant det du sier der, men det å være idiot behøver ikke nødvendigvis bety at man ikke liker råneturer til Strømstad for å drikke alkohol, henge ut av bilvinduer og slåss. Noe du selv er et glimrende eksempel på.

 

Min påstand står fortsatt, flesteparten av Norges befolkning setter ikke pris på fenomenet.

Lenke til kommentar
flertallet av norgesbefolkning er idioter.

8320021[/snapback]

 

Sant det du sier der, men det å være idiot behøver ikke nødvendigvis bety at man ikke liker råneturer til Strømstad for å drikke alkohol, henge ut av bilvinduer og slåss. Noe du selv er et glimrende eksempel på.

 

Min påstand står fortsatt, flesteparten av Norges befolkning setter ikke pris på fenomenet.

8320708[/snapback]

Nå er ikke jeg en slossekar. Har jo sloss før. Men liker det ikke. Ja jeg hang ut av bilvinduer og drakk store mengder alkohol. Første gangen jeg har vært der. Og det var som en stor hjemme-alene fest med åpent hus. Bare mye mer musikk og folk. Masse grommt biler, bra damer og ikke fult så bra damer :p

 

Det skjer en gang i året. Og kan dere ikke unne oss livsglade, råneglade, drikkeglade og sosiale mennesker en dag i året der vi møtes å gjør det vi kan best fullt ut. Ja da er dere bare en gjeng triste nerder.

Lenke til kommentar

Jeg unner livsglade, anstendige, sosiale mennesker all lykken i verden, men rånere fortjener ikke noe som helst.

 

Uansett, mange av de du kaller triste nerder er også glad i å drikke alkohol og feste, men det dere gjør gir landet vårt et dårlig rykte og er barnslig og tåpelig. Det er ingenting galt med å være livsglad og drikke, men det er ingen unnskyldning for å oppføre seg som aper.

Lenke til kommentar
Gjest member-101642

Hahahahahahaha! Ler høyt av dine holdninger og meninger, Nstin. Alle som ikke drar på harrytur til Strømstad er svette nerder uten venner? Jaja, det forteller mer om deg enn oss. Du skryter på nettet av at du var full i utlandet, og måtte dirrigeres av politiet ut av byen. Skaff deg et liv.

 

Steffy, du er helten min! :)

Endret av member-101642
Lenke til kommentar
Hahahahahahaha! Ler høyt av dine holdninger og meninger, Nstin. Alle som ikke drar på harrytur til Strømstad er svette nerder uten venner? Jaja, det forteller mer om deg enn oss. Du skryter på nettet av at du var full i utlandet, og måtte dirrigeres av politiet ut av byen. Skaff deg et liv.

 

Steffy, du er helten min! :)

8320935[/snapback]

Traffikken ble dirrigert ut av byen, ikke jeg personlig. Og nei alle som ikke drar er ikke svette nerder. Men mange her inne som har så mye mot det er det. Og jeg har ikke skryti, det har jeg allerede sagt. Men om du vil ta det som skryt så er det greit. du er vel bare missunnlig på at jeg har venner mens livet ditt bare er trist (har lest en del innlegg fra deg).

 

Så er vel heller du som bør skaffe deg et liv.

Lenke til kommentar
Kan dere ikke være livsglade, råneglade, drikkeglede og sosiale mennesker i Norge? Stakkars svensker.

8320937[/snapback]

Jo selvfølgelig. Men nå er det jo sånn at det er strømstad som har blitt stedet man drar i påsken. Hadde like gjerne dratt til et sted i norge.

Lenke til kommentar
Gjest member-101642
Hahahahahahaha! Ler høyt av dine holdninger og meninger, Nstin. Alle som ikke drar på harrytur til Strømstad er svette nerder uten venner? Jaja, det forteller mer om deg enn oss. Du skryter på nettet av at du var full i utlandet, og måtte dirrigeres av politiet ut av byen. Skaff deg et liv.

 

Steffy, du er helten min! :)

8320935[/snapback]

Traffikken ble dirrigert ut av byen, ikke jeg personlig. Og nei alle som ikke drar er ikke svette nerder. Men mange her inne som har så mye mot det er det. Og jeg har ikke skryti, det har jeg allerede sagt. Men om du vil ta det som skryt så er det greit. du er vel bare missunnlig på at jeg har venner mens livet ditt bare er trist (har lest en del innlegg fra deg).

 

Så er vel heller du som bør skaffe deg et liv.

8320967[/snapback]

 

Du virker som en jævla taper, siden du sitter på nettet og forteller alle hvor mange venner du har. Tipper du ikke har enenste venn. De med venner skryter ikke av hvor mange venner de har, og rakker heller ikke ned på folk med få venner. Du fremstår som en liten drittunge når du må fortelle hvor mye drikking der var, og hvor mange pils du kjøpte. Typisk fjortiss.

Endret av member-101642
Lenke til kommentar
Jeg unner livsglade, anstendige, sosiale mennesker all lykken i verden, men rånere fortjener ikke noe som helst.

 

Uansett, mange av de du kaller triste nerder er også glad i å drikke alkohol og feste, men det dere gjør gir landet vårt et dårlig rykte og er barnslig og tåpelig. Det er ingenting galt med å være livsglad og drikke, men det er ingen unnskyldning for å oppføre seg som aper.

8320934[/snapback]

Du for mene det du vil. Rånere er mennesker de og. Jeg er ingen råner, jeg er bare glad i råne. Jeg har jo ikke rånebil engang. Jeg eier en opel corsa 91 modell Og kjører en renault kangoo..

 

Jeg mener det er greit med en dag i året man kan flippe litt ut. Også har man noe man kan mimre om senere. Hva kan dere svettnerder mimre om som var litt crazy? "Jo når jeg var liten så satt jeg foran pcen nesten hver dag, unntatt de gangene jeg var drita full med de andre vennene mine. Men jeg holdt med i ro og var stille og behersket. Og en annen gang så programmerte jeg en jente som jeg forelsket meg i, siden hun alltid fulgte reglene og lovene".

Lenke til kommentar
Du virker som en jævla taper, siden du sitter på nettet og forteller alle hvor mange venner du har. Tipper du ikke har enenste venn. De med venner skryter ikke av hvor mange venner de har, og rakker heller ikke ned på folk med få venner. Du fremstår som en liten drittunge når du må fortelle hvor mye drikking der var, og hvor mange pils du kjøpte. Typisk fjortiss.

8320984[/snapback]

Bare sånne som deg som tolker det som skryt. Jeg bare informerte om hva som skjedde jeg. Jo mer pils man kjøper jo mer drita blir man, jeg ble altfor drita.

 

Alle er ikke som deg vettu. Uten venner og trur alle som never at de har masse venner ikke har noen venner.

 

Seriøst kom deg ut på en sånn fest som jeg var på.. trur det hadde vært bra for deg. Snudd opp ned på tilværelsen din. Fått litt perspektiv. Eller bare fortsett å vær en no-friends.

Lenke til kommentar
Gjest member-101642

Okok... Tror du egentlig at noen bryr seg om at du ble drita? Du er tydeligvis oppmerksomhetssyk siden du forteller ukjente folk på nettet at du ble full.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...