Gå til innhold

Noen som skal til strømstad på torsdag?


Nstin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Grommeste jeg har vært med på. Fyll fra når vi dro hjemmefra på onsdagskveld til vi dro torsdagskveld.

 

Var helt villt gromt. Drekking overalt, spessielt i køene. Drekking på panseret, drekking på taket, på bakluka. overalt! Gromt som faen. Hadde med meg 28 pils, og kjøpte 18 halvlitere. Var ikke mye pils igjen nei :p

Lenke til kommentar
Drakk dere på bakluka? Fy faen, dere er gærne, altså!

8319508[/snapback]

Kom fra rette svettnerd da. Hadde du vært med på noe sånt noe hadde du skjønt at det ikke var sånt ment. Men når man ikke har så mange venner så..

 

Poenget var at det var drekking overalt i hele jævla byen. Det var en svær fest, der alle normenn drakk sammen.

 

Husker vi ble dirigert ut av byen av snuten. Da bestemte jeg meg for å gå de 500-700 meterene tilbake. Det tok ikke lang tid før jeg fikk skyss på en bakeluke eller et panser.

 

Grommeste drekkinga ever!

Lenke til kommentar
Det er en svær fest der en gjeng med svette rånere får sjans til å gjøre skam på hjemlandet sitt. Skulle helst vært deportert hele gjengen.

8319824[/snapback]

Rart du henger mye på dette forumet...

 

Du hadde ikke visst hva morro og det å være ung er om jeg så hadde stappet det så langt opp i ræva di at det hadde kommet ut av kjeften din engang.

Endret av Nstin
Lenke til kommentar

Du glemte et ikke, og du har en særdeles dårlig vane med å ty til personangrep.

 

Jeg tror jeg har et flertall av Norges befolkning bak meg når jeg sier at den årlige tradisjonen med fyllefest på skjærtorsdag i Strømstad er noe vi helst skulle vært foruten.

 

At du ikke er med på den forstår jeg, du er jo tross alt bare enda en bygdetulling. :)

Lenke til kommentar

Hvis det er en ting som er tvers igjennom mer latterlig enn å dra til Sverige med venstresiden av IQ-målingers gausskurve for å drikke øl på biler, bråke, ødelegge og skjemme resten av Norges befolkning som valgte å bli igjen i fedrelandet og oppføre seg som anstendige mennesker, så er det å komme hjem og skryte av det på et internettforum. Du er offisielt helt nederst på rangstigen, Nstin.

Lenke til kommentar

jeg var i Strømstad i sommer, vakker plass, så hvorfør skal dere ødelegge roen i den fine havnbyen med de skygge bilene deres, Svenskene tenker sikkert: "Jævla Nordbaggar", nei uff, snart kommer vel de Svenske rånerene til Norge og ødelegger roen her!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...