RefleXio Skrevet 2. april 2007 Skrevet 2. april 2007 som tittelen sier, finnes det noe gratis screencapture program, lignende fraps? Link, kansje?
Torbjørn T. Skrevet 2. april 2007 Skrevet 2. april 2007 Gadwin er vel for ta enkeltbilete av skjermen, ikkje «filme» den, so det vil ikkje fungere. Reflexio: Sjå i stickytråden (Nyttige tråder i Programvare). Der finn du link til ein eigen tråd med oversikt over ei rekkje program for å filme skjermen, både gratis og ikkje gratis.
RefleXio Skrevet 2. april 2007 Forfatter Skrevet 2. april 2007 Tenkte på et slikt fint screen-live-video-capture program for å fange videoer... Takk uansett
Torbjørn T. Skrevet 2. april 2007 Skrevet 2. april 2007 I tilfelle du ikkje såg innlegget mitt, her er link til tråden eg tenkte på: Hvilke program til screencapture skal du ha? Eg kan forresten anbefale Camstudio.
Wickedlike Skrevet 2. april 2007 Skrevet 2. april 2007 Er jo gamecam da men, når man bruker gratisversjonen så er det ikke så bra kvalitet. Men utenom piratkopiering eller å kjøpe noe er vel ikke mye man får tak i
Wickedlike Skrevet 6. april 2007 Skrevet 6. april 2007 Fraps er jo ikke gratis da, når man bruker gratis versjonen kan man bare filma i maks 30sekunder om gangen.
ilpostino Skrevet 7. april 2007 Skrevet 7. april 2007 hadde trådstarter lest igjennom den sticky tråden hadde vedkommene etter all sansynlighet kommet over denne tråden
-Jungeldyret Skrevet 7. april 2007 Skrevet 7. april 2007 Jeg har en gammel versjon av Fraps, gratis - lovlig, som man kan filme så lenge man vil med, uten noen form for reklame. Det eneste negative er at jeg tror den har en øvre grense på 30 fps.
vidar9999 Skrevet 28. april 2007 Skrevet 28. april 2007 Er jo gamecam da men, når man bruker gratisversjonen så er det ikke så bra kvalitet. Men utenom piratkopiering eller å kjøpe noe er vel ikke mye man får tak i 8295700[/snapback] bruker gamecam til å filme bf2, men blir kicka av punkbuster når eg bruka det, noken råd?
Scortech Skrevet 10. mai 2007 Skrevet 10. mai 2007 Ja..Kjøp Fraps..Er i dyreste laget 37dollar for et lite program som dette..men for å si det ærlig så er det egentlig ikke så mye med tanke på hvor mye man egentlig bruker fraps til å spille inn spill med....Og enklere og bedre enn fraps blir det rett og slett ikke...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå