Gå til innhold

Verdens beste spiller


Toska92

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Diskusjonen om hvem som er best av RvN og Henry som må jeg holde med Limberbatov.

RvN er bedre som spiss, fordi han er flinkere og lager flere mål.

Flinkere på hva? I sine glansdager var Henry bedre enn det RvN var på toppen av sin karriere.

 

På toppen? Ruud er jo bedre i Madrid enn han var i Manchester ;)

 

Angående verdens beste spillere støtter jeg deg. Disse tre har skilt seg ut det siste året. Om vi ser mot fjoråret var Cristiano Ronaldo helt hinsides, Messi spilte glimrende, men var skadeplaget og klarte ikke holde følge. Casillas var europas suverent beste keeper og kunne vel kalles matchvinner i halvparten av Real Madrids kamper. Han vant EM med Spania som kaptein, og var enorm i sluttspillet. C. Ronaldo feilet med Portugal, og Messi hadde et godt OL.

 

Så langt i sesongen har ingen vært i nærheten av Lionel Messi. Han herjer for tiden og er et lag alene. Jeg ville satt pengene mine på at han blir gullballvinner neste år.

Lenke til kommentar
Il Capitano! (Totti) :)

Tja...Han var utrolig god for tre - fire år siden, men jeg har mistet sansen for han.

Oki, han har vært skadet det siste året. :roll:

Og i fjorårets sesong, før vinteren, skåret han 10 mål på 11 kamper før han da ble skadet, skadet og igjen skadet. :p

Og fjorifjor var han capocannoniere i Italia - det sier vel sitt.

 

Om han er verdens beste er høyst tvilsomt, men verdens viktigste spiller for sitt lag er det ingen tvil om.

Lenke til kommentar
*På toppen? Ruud er jo bedre i Madrid enn han var i Manchester ;)

 

My ass :)

Enig, Ruud var kongen i United

 

Han har selv sagt at han føler seg som en mye bedre spiller nå og at han syntes han selv spiller bedre i Madrid.

LINK

Skulle du ønske du kom til Real Madrid tidligere?

Fra realmadrid.no:

"Ja, men jeg trodde aldri at jeg kom til å forlate Manchester United. Når jeg ser tilbake på det, innser jeg at jeg aldri har vært så god som jeg er i Real Madrid. Jeg hadde det ganske komplisert både i Manchester United og på landslaget når jeg var 30 år. Real Madrid ga meg en sjanse, spesielt Mijatovic og presidenten. Å signere for denne klubben var et av de største øyeblikkene i mitt liv. Jeg er veldig glad her, og håper å bli her i mange år til"
Endret av Sindre :)
Lenke til kommentar

Et slikt intervju betyr selvsagt lite, men jeg syns Ruud har vokst i Madrid. Målene har alltid vært der og målraten er vel ganske nøyaktig den samme, men teknikken, fintene og egenskaper én-mot-én har blitt mye bedre etter mitt syn. Han har vel tre assists og tre mål på fem ligakamper så langt. Jeg har ikke telling på antall asisst han har hatt de siste tre årene, men tenker han har bikket over 10-tallet hver sesong. Mente å lese at han hadde 8 til jul i fjor så (Nå fikk han jo skaden, men tror han tok den greit) ;)

Endret av Higuain
Lenke til kommentar

Hehe, han har forandret seg litt som spillertype gitt. :p

Som vi ser i klippet, slike raid skjer ikke at han gjør den dag i dag. :)

 

Det der har han bare gjort én gang. Han drar derimot ofte bort både to og tre mann og er en spiller som har ballen klistret til foten. Farta har selvsagt gått ned med aldreren,men Ruud er fortsatt en ganske rask spiller. Timingen og fotballhodet er selvsagt hans store styrke (noe den alltid har vært), men teknisk mener jeg fortsatt han har vokst i en liga som vektlegger nettopp teknikk på en annen måte enn Premier League ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...