Gå til innhold

Verdens beste spiller


Toska92

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At Ronaldo er verdens beste spiller for øyeblikket, er det svært få som kan mene. Ronaldo hadde en fantastisk sesong i fjor, og selv om han har scort litt de siste kampene, så har han ikke vært på samme nivået spillmessig denne sesongen, som ifjor.

 

De to spillerne som har imponert meg mest denne sesongen er Eto'o som har vært den mest effektive spissen i Europa så langt denne sesongen. Iallefall før Getafe kampen.

Og i tillegg Messi, som virkelig har bevist at han er blant verdens beste spillere nok en gang, om ikke DEN beste.

Lenke til kommentar
Stewart Downing - Beste wingen som finnes forøyeblikket :)

 

Men skal innrømme at Tuncay Sanli er en av verdens beste fotballspillere. Scoret hat-trick for Tyrkia i 4 - 2 kampen mot Østerrike forrige onsdag. Klassespiller.

Har du drukket eller sett på fotball Oo Stewart Downing er langt ifra verdens beste ving, han er jo i samme klasse som Gamst, i tilleg er han heller ikke på landslaget Oo

 

Og Sanli, you must be kidding me... Heller ikke i nærheten, selv om du tydeligvis digger Middlesbrough så er Cristiano Ronaldo, Lionel Messi og Silva spillere som Downing bare kan drømme om å overgå Oo

Lenke til kommentar

Selvom det ikke kommer som noe sjokk at jeg er uenig med Tellerion, så må jeg bare nevne at det du sa var ganske feil Sameboe.

 

1. Stewart Downing er mye bedre enn Morten Gamst Pedersen.

 

2. (og denne er viktig etter det du sa) Stewart Downing har spilt for England en del, og senest onsdag, og ble kåret til banens beste for England mot Tyskland borte.

 

Mannen er i form, spilte bra mot Everton borte forrige helg, så hele kampen og han var god på kontringer.

 

Blir litt dumt å snakke om han i verdens beste ving/spiller kategori, men han er ikke så dårlig som du sier, og det med landslaget var vel veldig feil ;)

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Selvom det ikke kommer som noe sjokk at jeg er uenig med Tellerion, så må jeg bare nevne at det du sa var ganske feil Sameboe.

 

1. Stewart Downing er mye bedre enn Morten Gamst Pedersen.

 

2. (og denne er viktig etter det du sa) Stewart Downing har spilt for England en del, og senest onsdag, og ble kåret til banens beste for England mot Tyskland borte.

 

Mannen er i form, spilte bra mot Everton borte forrige helg, så hele kampen og han var god på kontringer.

 

Blir litt dumt å snakke om han i verdens beste ving/spiller kategori, men han er ikke så dårlig som du sier, og det med landslaget var vel veldig feil ;)

Did not knew :whistle:

Lenke til kommentar
Hoho, Hva er det du leser "bak" setninga da?

Som Repac sa, les mellom linjene, viss du ikke klarer å forstå dette, så er det ikke mitt problem lenger :)

 

Jeg ville bare poengtere din veldig merkelige tolkning av å lese mellom linjene.

 

I tillegg så mener jeg det er helt naturlig å komme med motsigelser på et utsagn om at Stewart Downing og at Sanli Tuncay er blant verdens beste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...