Gå til innhold

Verdens beste spiller


Toska92

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det der har han bare gjort én gang. Han drar derimot ofte bort både to og tre mann og er en spiller som har ballen klistret til foten. Farta har selvsagt gått ned med aldreren,men Ruud er fortsatt en ganske rask spiller. Timingen og fotballhodet er selvsagt hans store styrke (noe den alltid har vært), men teknisk mener jeg fortsatt han har vokst i en liga som vektlegger nettopp teknikk på en annen måte enn Premier League ;)

En av svakhetene til Ruud var ihvertfall ikke farten (Når han kom til United).

 

Btw: Tror du har mixet mellom Robinho og Ruud i fjor :p (Jeg har aldri sett han dra vekk 3 mann).

Lenke til kommentar
Il Capitano! (Totti) :)

Tja...Han var utrolig god for tre - fire år siden, men jeg har mistet sansen for han.

Oki, han har vært skadet det siste året. :roll:

Og i fjorårets sesong, før vinteren, skåret han 10 mål på 11 kamper før han da ble skadet, skadet og igjen skadet. :p

Og fjorifjor var han capocannoniere i Italia - det sier vel sitt.

 

Om han er verdens beste er høyst tvilsomt, men verdens viktigste spiller for sitt lag er det ingen tvil om.

Ikke bare capocannoniere, han vant gullskoen også. Har alltid synes han er verdens beste spiller men nå er han desverre plaget av skader. Håper han rister dem av seg og spiller med oss til han blir minst 36

Lenke til kommentar
Det der har han bare gjort én gang. Han drar derimot ofte bort både to og tre mann og er en spiller som har ballen klistret til foten. Farta har selvsagt gått ned med aldreren,men Ruud er fortsatt en ganske rask spiller. Timingen og fotballhodet er selvsagt hans store styrke (noe den alltid har vært), men teknisk mener jeg fortsatt han har vokst i en liga som vektlegger nettopp teknikk på en annen måte enn Premier League ;)

En av svakhetene til Ruud var ihvertfall ikke farten (Når han kom til United).

 

Btw: Tror du har mixet mellom Robinho og Ruud i fjor :p (Jeg har aldri sett han dra vekk 3 mann).

 

Nei, han har god fart, men Ruud omtales sjelden som en rask spiller. Om du ikke har sett Ruud dra vekk tre mann bør jeg bare be deg følge med på kampene bedre. Han har ikke scoret nevneverdig med mål på denne måten, men har hatt flere forsøk og assist som følge av sterke enkeltprestasjoner. Robinho nevner vi selvsagt ikke :)

 

Men temaet her er verdens beste spiller, og pr. dags dato mener jeg at ingen er i nærheten av Lionel Messi. Så får vi se om han holder seg skadefri... Gullballvinneren i år bør nok derimot hete C. Ronaldo.

Endret av Higuain
Lenke til kommentar
Il Capitano! (Totti) :)

Tja...Han var utrolig god for tre - fire år siden, men jeg har mistet sansen for han.

Oki, han har vært skadet det siste året. :roll:

Og i fjorårets sesong, før vinteren, skåret han 10 mål på 11 kamper før han da ble skadet, skadet og igjen skadet. :p

Og fjorifjor var han capocannoniere i Italia - det sier vel sitt.

 

Om han er verdens beste er høyst tvilsomt, men verdens viktigste spiller for sitt lag er det ingen tvil om.

Ikke bare capocannoniere, han vant gullskoen også. Har alltid synes han er verdens beste spiller men nå er han desverre plaget av skader. Håper han rister dem av seg og spiller med oss til han blir minst 36

Jupp, det er selvsagt sant. Men den kåringen der er jeg ikke helt for, han skårte ikke flest mål. Selv om Serie A er en vanskeligere og tøffere liga enn Eresdivisjonen. :)

Lenke til kommentar
Det er lettere å kåre verdens beste forsvarspiller, keeper, osv. enn å kåre verdens beste spiller. Det finnes ingen spiller som mestrer alt 100 %. Forsvarspillere og keepere (syntes jeg selv) får ofte lite oppmerksomhet i forhold til hva de fortjener.

Tja, en spiller som har blitt kåret til verdensbeste spiller, skal ha ekstreme ferdigheter. Av det jeg klarer å se så er det litt vanskelig å se en forsvarspiller som virkelig har ekstreme ferdigheter og beviser i vær eneste kamp.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

For øyeblikket: Messi, grunnen til at så mange syns C. Ronaldo er pga. norge foretrekker engelsk fotball, så det er få som faktisk har sjansen til å se alle kvalitetene i italiensk og spansk fotball. Messi er helt klart verdens beste spiller for øyeblikket, om Norge hadde fronta Spansk fotball i samme divisjon som engelsk så hadde fler personer sagt det samme :)

 

Verdens beste gjennom tidende: Zidane, Maldini, Rio Ferdinand eller den originale Ronaldo før han ble slitende med kneskader for et par år sida.

Lenke til kommentar

Er helt enig i at frotingen av Engelsk fotball overgår de andre liga'ene. Men Spansk fotball er faktisk den ligaen som blir representert iforhold til de andre (Og iforhold til Engelsk) ;)

Italiensk serie blir bare vist et par klipp, hvor alt Good-stuffet er borte, spansk la lige vises blant annet på Zebra i reprise vær Søndag "morgen" :)

Lenke til kommentar
Er helt enig i at frotingen av Engelsk fotball overgår de andre liga'ene. Men Spansk fotball er faktisk den ligaen som blir representert iforhold til de andre (Og iforhold til Engelsk) ;)

Italiensk serie blir bare vist et par klipp, hvor alt Good-stuffet er borte, spansk la lige vises blant annet på Zebra i reprise vær Søndag "morgen" :)

Sant, men tenk om La Liga hadde fått fast sendetid som Premier League, da hadde mange mennesker fått sjokk over at fotball også kan spilles utafor England! Det er liksom litt tynt for mange så se på champions league kamper for å få et inntrykk over "utenlandsk" fotball.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...