Gå til innhold

Diskusjon rundt Lene Alexandra


xxm0rtyque

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
At hu er dum som et stykke muggent grovbrød får bare være. Hu er fortsatt fin.

8268351[/snapback]

Jeg syns ikke hu er fin engang. Hele greia blir bare dum.

Og om hu ikke er så dum som hu gir seg ut for.. vel, det blir bare dumt i mine øyne :p

8271378[/snapback]

Hu er fin. Skulle gjerne begravet fjeset i puppene hennes jeg!

Lenke til kommentar

Låta er jo en suksess av dimensjoner - bare se hvordan den diskuteres her :)

 

Eksemplarisk markedsmessig jobbing av Christer & co.

 

Personlig synes jeg Lene Nystrøm sin 'It's your duty (to shake that booty..)' er en 10x bedre låt når vi først snakker om 'dum pop'. Hadde en villt fremmed jente sluppet den låta (med tilsvarende dyr og proff videoproduksjon som Lene hadde), hadde den blitt en kjempehit tror jeg. Den floppet nettopp fordi det var 'Aqua-Lene' som hadde den og det dermed gikk sport i å slakte den.

 

Her er'n forøvrig: http://www.youtube.com/watch?v=PnDvTSGr-ms

Endret av Nonsens
Lenke til kommentar

Kan noen vennligst peke på hvor hun er "hot" ? Kjerringa er ca. 1.50, tynn som ei fjøl, og puppene hennes er større enn hodet hennes. Hun har IQ på ca. 10, er oversminka, og hva er det med den tilgjorte latteren etter hver setning hun sier? Den som sier at hun er "hot" må enten være 14 årige pubertale kåtinger eller bare rett å slett ha dårlig smak.

Lenke til kommentar
Kan noen vennligst peke på hvor hun er "hot" ? Kjerringa er ca. 1.50, tynn som ei fjøl, og puppene hennes er større enn hodet hennes. Hun har IQ på ca. 10, er oversminka, og hva er det med den tilgjorte latteren etter hver setning hun sier? Den som sier at hun er "hot" må enten være 14 årige pubertale kåtinger eller bare rett å slett ha dårlig smak.

8271477[/snapback]

Er ikke fjorten og har ikke dårlig smak. Selvfølgelig er dama tiltrekkende, ellers hadde hu ikke kunnet leve av å være "glamourmodell". Det er basic logikk. Så her vil jeg tro du er den som viker fra normalen og ikke oss andre.

Lenke til kommentar
Er ikke fjorten og har ikke dårlig smak. Selvfølgelig er dama tiltrekkende, ellers hadde hu ikke kunnet leve av å være "glamourmodell". Det er basic logikk. Så her vil jeg tro du er den som viker fra normalen og ikke oss andre.

8271521[/snapback]

 

Mulig du ikke er 14, og smaken er jo som kjent som baken, men uansett, du kan ikke si at hun "selvfølgelig" er tiltrekkende. Hva skal til for å bli "glamourmodell" uansett? To svære jur og evnen til å posere foran kamera, samt lage trutmunn for å se "deilig" ut. "Basic logikk" ? Javel, så da er alle pålagt å syns at damer som ser ut som hun er fine? Og om det skulle være så at jeg "viker fra normalen", så trives jeg godt med det, spesielt når jeg ser hvordan standarden skal se ut.

Lenke til kommentar

Alle er ikke pålagt å synes Lene Alexandra er fin, men det var du som anklagde vi som synes hu ser digg ut for å være kåte fjortisser. Bra du trives med å være et avvik, er mange som ikke liker sånt :wee:

 

edit:

Jeg vil også legge til at det er en forskjell på deilig, digg, fin, sexy, lekker, knullbar og pen

Endret av -Nyhus-
Lenke til kommentar
Ja, kjempe"funky". Skaff deg musikksmak.

8271504[/snapback]

Hehe - dagens mest flåsete kommentar. Sååå tøff du er.

 

Sa jeg at jeg hørte på den type musikk kanskje? :!:

 

Jeg så sannsynligvis In Flames live før du engang fikk kroppshår andre steder enn på hodet. Og jeg synes de har blitt kommerse og har solgt ræva si de siste årene. 'Rock' for liksomrockere ;)

Endret av Nonsens
Lenke til kommentar
Var en takk fra Christer siden hun hadde jobbet gratis for plateselskapet hans flere år, nå fungerer han som mangeren hennes.

 

Tydelig at han har gjort et skikkelig stykke arbeid. Her diskuterer vi oss blå ang et 3min stykke musikkstykke.

8271059[/snapback]

Eller vi diskuterer oss blå om en sexsang spilt av en norsk kvinnelig "artist" som skal distribueres i 70 land...

Lenke til kommentar
Hehe - dagens mest flåsete kommentar. Sååå tøff du er.

 

Sa jeg at jeg hørte på den type musikk kanskje?  :!:

 

Jeg så sannsynligvis In Flames live før du engang fikk kroppshår andre steder enn på hodet. Og jeg synes de har blitt kommerse og har solgt ræva si de siste årene. 'Rock' for liksomrockere ;)

8272893[/snapback]

 

Ja, det var virkelig et forsøk på å være "tøff".

 

Hva har dette med saken å gjøre? Fint for deg at du så In Flames live på den tiden de var "true", men jeg ser ikke helt sammenhengen mellom dette og diskusjonen vi har.

 

Er det noen musikksmak som er bedre en andre nå da? La nå folk like hva de vil. Get a brain please?

 

Folk kan like hva de vil for meg, men jeg vil fortsatt påstå at folk som liker denne sangen for musikken sin del, og ikke for dama som fremfører den, har gått glipp av noe. Uansett så vil all oppmerksomheten rundt dette dabbe av etter (helst før) sommeren. Se bare på hvordan det gikk med Helene Rask og ikke minst, Aylar sin musikk "karriere". Det spilles kun på utseendet for å selge møkka, og vi naive nordmenn biter på hver eneste gang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...