Gå til innhold

hvilket protein er best på smak?


Anbefalte innlegg

synest det er mye rart på smaksfronten, når man trener og spiser sundt er det ikke alltid man føler man får dekt behovet for søtsaker og annen snop. så da er det utrolig kjekt med en god shake og kose seg med om kvelden :)

 

har lest litt rundt på forumet og funnet ut at 90+ Protein fra ej-shop.no som er tingen LINK HER

 

stemmer dette? eventuellt andre forslag? har nå jordbær fra proteinfabrikken, men den når ikke helt opp

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg bruker 100% whey proteiner fra proteinfabrikken.no med sjokoladesmak. Synes den er ganske god, hvis du har shaker med rist, og rister først i 10-20 sec og lar den hvile ca 1-2 min... Startet med bare å kaste oppi, riste og helle ned..da smakte den papp med ettersmak av sjokolade. Men så prøvde jeg å riste godt, og passe på å bli kvitt klumper og la den stå... Da ble konsistensen og smaken bedre. Hater kunstig jordbær, og en halvliter med vanilje synes jeg bare blir for mye. Samme gjelder egentlig skogsbær eller hva faen de bæra er.

Lenke til kommentar

Jeg har også smakt jordbær fra PF, og den er rett og slett ikke god, men det betyr ikke at de andre smakene er dårlig, for sjokolade og banan er nemlig gode smaker, og jeg hører vaniljen skal være ekstremt god, men den har jeg ikke smakt selv.

 

Når det gjelder blanding av shake, så har proteinfabrikken en egen guide for det. Den er simpel; 2-3 dl vann, rist i 30 sek, la stå i 5 min. Da "vil alt smakspåvirkende innhold komme best frem".

Lenke til kommentar

Ingen proteinshake kan måle seg med en ekte god milkshake med helmelk og mye sukker. Jeg vil si at en shake med proteiner skal være litt dryg og ta ned, du tar jo den for treningens og ikke smakens skyld - husk på det.

 

Selv vil jeg anbefale TN's ProZyme Jordbær, den beste jeg har smakt.

Lenke til kommentar
http://www.proteinfabrikken.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=1772

 

Min anbefaling, uten å ha prøvd så mange.

 

Men styr unna den med sjokoladesmak!  :sick:

8275320[/snapback]

Ok, her er det én som liker jordbærsmaken. Hvordan kan du forsvare det gørret der?

 

Jordbæra har en småkvalmende konsistens, sjokoladen smaker som den man får på soft-ice, og den er god.

 

Night Charge med sjokolade er veldig god den og, litt annerledes smak på den, mere sånn kakaosmak på den. Nam.

Lenke til kommentar
Ok, her er det én som liker jordbærsmaken. Hvordan kan du forsvare det gørret der?

 

Jordbæra har en småkvalmende konsistens, sjokoladen smaker som den man får på soft-ice, og den er god.

 

Night Charge med sjokolade er veldig god den og, litt annerledes smak på den, mere sånn kakaosmak på den. Nam.

 

tror det man er nesten enten jordbær mann eller sjoklademann, jeg har prøvd mange sjokolade, men alldri funnet noen jeg klarte og drikke

 

angående konsistensen, fikk jeg tips litt over her om at man skulle la den hvile i 5 minutt før man drikker, ble bedre da

Endret av leifeinar
Lenke til kommentar
Ok, her er det én som liker jordbærsmaken. Hvordan kan du forsvare det gørret der?

 

Jordbæra har en småkvalmende konsistens, sjokoladen smaker som den man får på soft-ice, og den er god.

 

Night Charge med sjokolade er veldig god den og, litt annerledes smak på den, mere sånn kakaosmak på den. Nam.

 

tror det man er nesten enten jordbær mann eller sjoklademann, jeg har prøvd mange sjokolade, men alldri funnet noen jeg klarte og drikke

 

angående konsistensen, fikk jeg tips litt over her om at man skulle la den hvile i 5 minutt før man drikker, ble bedre da

8279223[/snapback]

Tror det var jeg som skrev det :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...