Gå til innhold

hvilket protein er best på smak?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har nå Whey tech Skogsbær fra Pf. Har ikke prøvd å blande den i melk ennå, men jeg bruker å ha med shakeren med rett mengde pulver oppi, så har jeg i vann og rister 5-10 minutter før jeg er ferdig, da går det ned lett som bare det. veldig viktig å la den stå en stund, forskjellen er overraskende stor hvis man bare rister og heller i seg, blir kvalm hvis man ikke lar den stå en stund.

 

Noen andre som har whey tech Skogsbær? Hvordan er den egentlig med melk?

Lenke til kommentar

Whey Tech er bra saker. Banan er godt, jordbæra er bob bob, sjokoladen er god den også. Skogsbær har jeg ikke prøvd ennå, den frister veldig, men jeg har hørt at vaniljen skal være ekstremt god.

 

Men nå for tiden bruker jeg whey isolat, den er som en saftdrikk. I forhold til whey tech blir whey isolat som skummet melk mens whey tech blir som lettmelk sammenlignet i konsistens.

 

Whey Isolate med appelsinsmak fra PF er god den. Når man rister en whey isolat shake så skummer den nå inni helsike i forhold til whey tech, så men bare la den stå i fem minutter, da er all skummet sunket ned til et veldig akseptabelt nivå, og når du begynner å drikke forsvinner resten av skummet nesten umiddelbart.

Lenke til kommentar

Har en veninne som har Whey Tech Vanilje, jeg advarer deg: Den er kvalm! Vi byttet en gang, da lot jeg den ikke stå før jeg drakk den, måtte ta små slurker for ikke å brekke meg. Vet ikke hvordan den er når du lar den stå en stund, men jeg tar skogsbær langt foran Vanlije. Med mindre det skjer noe fantastisk mens den står og hviler så vinner skogsbær, har ikke prøvd å blande skogsbæra med melk, men skal å trene nå, så prøver det da. (sitter og pakker ned sakene nå :p ) Kommer til å poste her om hvordan den var. :)

Endret av Kramstogen
Lenke til kommentar

Vel, da er jeg hjemme.

Lot shaken stå lenge og vel, men det virker som at pulveret løser seg opp litt dårligere i melk enn i vann, fikk litt klumper i shaken. (Eller så har jeg blitt akutt dårlig til å riste)

Uansett ble smaken mye bedre, faktisk var den nesten så god at jeg kunne drukket den til frokost Pga smaken. Den var litt småkvalm, vet ikke om det var pga melken, eller at pulveret ikke var helt løst opp.

Brukte H-melk.

 

Konklusjonen er: Melk - Mye bedre smak, anbefales! I tillegg får man jo litt ekstra fett, karbohydrat, og melkeprotein ;)

 

Forresten, noen som vet om pulveret løser seg opp bedre i lettere melk? (Skummet, ekstra lett osv.)

Lenke til kommentar

Når det gjelder smak er Protein Delite i en klasse for seg blant de jeg har prøvd. Men den er litt dyr, og inneholder ikke så mye protein pr. 100g som de beste pulverne heller. Jeg hadde dette ved siden av 90+ i en periode. Så jeg brukte Delite bare til småmåltider/sunne desserter, og så brukte jeg 90+ før og etter trening. Savner egentlig protein delite litt, tror jeg skal kjøpe en ny dunk etter sommeren.

Endret av geir_er_1337
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Jeg holder meg til proteinfabrikken sin 100%whey sjokolade. Den er helt grei.

 

Den beste jeg har smakt er ABBA, tror jeg det heter, smakte faktisk som en en vanilje milk shake! Ingen klumper. Men fafo skapet kostet 650 for 2,3 kg.

 

Wildberryes er det vondeste proteintilskudd smaken jeg har smakt. Etter 3 kg med det dritet var det veldig vanskelig å holde det nede etter trening. :sick:

 

En som ikke smakte så vondt men skapte store problemer for de jeg bodde sammen med var et tilskudd jeg kjøpte i sverge. Fem kg bøtte, fafoskapet vart jo en stund og. Nå er det ingen prumpe smilie, men den hadde vært avbildet med 2 døde sinte smiles rundt seg, for å beskrive gassene jeg avga. :shrug: Hva skulle jeg gjøre? Hiver ikke protein!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Da har jeg fått en pakke fra ej shop med 90+ og må si jeg er veldig imponert.

 

Har alltid brukt whey tech jordbær før og syns denne er god, men 90+ sjokolade syns jeg nesten var bedre. Og jeg har aldri likt sjokoladedrikk noe særlig. 90+ vanilje var helt ekstremt god syns jeg, men man kan nok bli fort kvalm av den som noen har nevnt.

Det er vel best å ha iallefall 2 forskjellige smaker ståenes så man ikke blir så fort lei.

Neste blir vel myoprotein mocca og protein delite.

 

Edit: Skal og nevnes at disse ikke løste seg like bra opp som whey tech, men det smakte himmelsk alikavel. Virket litt melete

Endret av tonna
Lenke til kommentar
Noen som vet om noen billige 4kg preoteinbøtter med banansmak? Finner kun sjokolade og jordbær.

8922884[/snapback]

 

EJ-Shop sin 90+ med banansmak er vel rundt 800 for en 5kg bøtte. Smaker omtrent som bugg med banansmak hvis noen husker denne tyggisen fra 80 tallet.

 

Ellers er det whey tech fra proteinfabrikken til 460 for 3kg med 25% rabatt.

 

Eneste to jeg fant etter et par minutters leting.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...