Gå til innhold

hvilket protein er best på smak?


Anbefalte innlegg

Jeg gleder meg til å stå opp og drikke Nutrisport 90+ om morgenen, smaker akkurat som kakao, bare kald i stedet for varm.

8312228[/snapback]

I tillegg til whey tech (80% myse og 20% kasein) har jeg en boks night charge med 80% kasein og 20% myse, motsatt blandingsforhold, ganske tykk konsistens og smaker som kakako den og, men lukta er spesielt god. Nam. Fra PF.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tidligere har jeg hatt to vanilje, en sjokolade og en (nå) jordbær, alle fra PF/Whey.

 

Og den jordbæren, den er bare god! Så god at jeg skal ha den neste gang også. Vanilje var ok/godkjent/god til å begynne med, men kan anbefale den. Sjokoladen var kjempegod de to første shakene, men så ble man lei av den.

 

Dog, jeg tar det i lettmelk, ikke i vann. Da blir det kanskje annerledes...?

Lenke til kommentar

man må ikke finne på og ha protein i vann.......smaker rompe-saft. den jordbæren er fin ja, spesiellt når man lar den hvile fem minutt etter shaking. men bodde i ungarn i fjor, og der hadde de et helt fantastiskt protein med jordbærsmak, så jeg vet at PF har litt og gå på

 

har gitt PF sin jordbær 4 på terningen, den jeg hadde i ungarn var 5+

Lenke til kommentar
Jeg skal kjøpe proteinshake nå tenkte jeg. Hvor lenge varer 5 kg? Er det smartest å kjøpe 10kg?

8313752[/snapback]

 

 

tror ikke jeg ville kjøpt 10 kg.... kjedelig ob bli lei smaken så har du 7 kg igjenn :)

 

Jeg trodde ikke proteiner smakte verken jordbær eller sjokolade, jeg.

8313762[/snapback]

 

 

mener og ha hørt det der jeg også :hmm:

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

den uten kunstig søtning er best. sukker, de kunne brukt "stevia" i protein, naturlig og like kraftig som kunstige søtningsmidler.

 

tror dem er kjøpt opp av sukkerbransjen så dem ikke for lov å selge stevia i norge eller noe sånt. eu direktiv.

Endret av pizzafordi
Lenke til kommentar

Hei hei... Akkurat nå har jeg soyaproteiner uten smak, som jeg blander med carbo uten smak... Dette i vann med fun-saft (tropiske er eneste som funker).

 

Men har noen av dere et proteinprodukt med sjokoladesmak som kan anbefales og blandes med vann? Jeg får så jævla vondt i magen hvis jeg drikker melk. (Er jeg laktose intolerant da?)

Lenke til kommentar
Hei hei... Akkurat nå har jeg soyaproteiner uten smak, som jeg blander med carbo uten smak... Dette i vann med fun-saft (tropiske er eneste som funker).

 

Men har noen av dere et proteinprodukt med sjokoladesmak som kan anbefales og blandes med vann? Jeg får så jævla vondt i magen hvis jeg drikker melk. (Er jeg laktose intolerant da?)

8510401[/snapback]

 

 

Da er det godt mulig at du er laktoseintolerant ja... Gå til legen og få sjekka det!

 

 

 

Noen her som har prøvd proteinfabrikkens Skogsbær? Pulver som skal bli til sjokolademilkshake har jeg aldri hatt noen god erfaring med, og jordbær kombinert med melk synes jeg er kvalmt så da er skogsbær mitt førstevalg.

Lenke til kommentar

Bruker 100% whey med sjokoladesmak fra PF. Pleier å blande med vann. Synes smaken er grei nok. Første gangen jeg prøvde det sleit jeg litt med å få det ned, men nå går det fint. Tror jeg skal prøve å la den stå litt lengre da. Lar den som regel bare stå et minutt eller så, og da er det gjerne fremdeles en del klumper igjen.

Endret av Josten
Lenke til kommentar
Bruker 100% whey med sjokoladesmak fra PF. Pleier å blande med vann. Synes smaken er grei nok. Første gangen jeg prøvde det sleit jeg litt med å få det ned, men nå går det fint. Tror jeg skal prøve å la den stå litt lengre da. Lar den som regel bare stå et minutt eller så, og da er det gjerne fremdeles en del klumper igjen.

8521641[/snapback]

 

 

litt av poenget med denne tråden er jo og finne noe man ikke trenger og slite med og få ned :)

 

Nutrisport 90+ jordbær har jeg prøvd nå, lukter syyykt bra smaker ikke så bra som mange skal ha det til, ca samme som PF jordbær... men PF sin har mye bedre konsistens, denne er veldig kornete føles nesten som om det er sagmugg i den eller noe

Endret av leifeinar
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg har tidligere unngått å blande pulver med melk pga for mye av det gode, men har senere innsett at litt mindre pulver og melk istedet for vann gir en veldig mye bedre smak. Jeg pleier også å putte en neve eller to med havregryn oppi for å gjøre et lite måltid av det.

Lenke til kommentar
synest det er mye rart på smaksfronten, når man trener og spiser sundt er det ikke alltid man føler man får dekt behovet for søtsaker og annen snop. så da er det utrolig kjekt med en god shake og kose seg med om kvelden :)

 

har lest litt rundt på forumet og funnet ut at 90+ Protein fra ej-shop.no som er tingen LINK HER

 

stemmer dette? eventuellt andre forslag? har nå jordbær fra proteinfabrikken, men den når ikke helt opp

8267041[/snapback]

 

 

Har kjøpt 90+ Protein fra ej-shop her.. Først ble jeg overrasket over hvor utrolig, jeg mener hvor utrolig vondt det smakte! Husker jeg ruslet nedover til bussen, og måtte konsentrere meg for å ikke kaste opp under all brekningen. Så prøvde jeg hjemme, med cannibal corpse på full styrke på anlegget (ikke helt da :p )og så se en annen vei for å få det ned, samtidig som å fokusere på "sjokoladesmaken" som var der. Jeg innså da at dette heller ikke gikk, da det var alt for upraktisk. Så prøvde jeg med pulver og melk, noe som gjorde smaken litt bedre. Så gikk det en tid, jeg ble vandt til smaken, gikk så over til protein og vann.. og har levd lykkelig siden den gang ;) Har til nå kjøpt 3 stk 5kg bøtter. Fornøyd jeg!

 

Så poenget var vel at hvis du ikke liker det med det første, gi det litt tid, så kommer det seg. :thumbup:

Endret av ErikBlodøks
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
den uten kunstig søtning er best. sukker, de kunne brukt "stevia" i protein, naturlig og like kraftig som kunstige søtningsmidler.

 

tror dem er kjøpt opp av sukkerbransjen så dem ikke for lov å selge stevia i norge eller noe sånt. eu direktiv.

8509625[/snapback]

 

 

jepp, norske myndigheter er kjøpt og betalt, Stevia er ikke lov å markedsføres mot mennesker eller som søtningsmiddel, men du får kjøpt det på helsekost som "kostilskudd for dyr".

 

har en svak ettersmak av lakris, så det er ikke alt det passer i etter min mening, men det smaker hundre ganger bedre en aspartam som i tilleg er meget skadelig mens steavia har flere påviste positive effekter (bra for tarmflora bl.a).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...