Gå til innhold

Potetgull er godt, men hva er det beste? Og hvor er det egentlig best utvalg?


jimy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er ikke så veldig glad i potetgull, i alle fall ikke den standard typen med salt. :/ Men Superchips med salt & pepper er himmelsk deilig! Og French fries med salt, Sombreros, Cheezeballs (er den borte for godt?!), Sørlandschips med Crème Fraîche og Pop delight med Crème Fraîche. :)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Mmm..potetgull.

 

En som var veldig god, som jeg ikke finner lenger, er orginale chips (?) men biff og løk smak.

Ellers så er sørlandships med salt, og med creme fraish veldig god. Og naturchips med salt.

Tortilla rolls med ost og chilli er også gode. Den nye solchipsen også.

 

Ellers så liker jeg det meste av potetgull, men ikke med eddik.

Lenke til kommentar
Superchips salt!

Man blir ikke oljete på fingrene, man kan spille og spise det samtidig uten å klisse til kontrolleren, det smaker bra og er akkurat passe saltet :p

 

Kaller det gamingchips :p, det er ikke særlig digg å game med oljete fingre og klissete kontroll.

Superchips = Ikke potetgull

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432
Dip er godt, så lenge man kjøper det som pulver og blander det selv, ferdigdip smaker dritt!!

 

Det kommer ann på hvilket potetgull man har syns jeg! Vanlig potetgull er det best med pulver/rømme dip, men med tortilla chips er det best med salsa. (man kan vel lage det også selv, men det gidder man ikke)

 

Når jeg tenker meg om, så må det være kansje bortimot 1 år siden sist jeg spiste dip. :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...