Gå til innhold

Potetgull er godt, men hva er det beste? Og hvor er det egentlig best utvalg?


jimy

Anbefalte innlegg

må si jeg er en iherdig potegullspiser. jeg har alltid lurt på hva som er den beste potetgulltypen. spiste en pose potetgull fra santa maria i går. taco rolls tror det het. det beste jeg har smakt så langt. post deres meninger.

Endret av jimy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147
Maarud Original chips smaker slik den opprinnelige amerikanske potetchipsen gjorde.  Allerede fra midten av 1930-tallet startet Maarud de først forsøkene med fritering av potetskiver.  De var grove, sprøe og fritert i peanøttolje .  I dag er produksjonsmetodene mer moderne, men oppskriften basert på naturens råvarer er den samme.

 

Finnes i smakene Salt, Paprika samt Biff og løk.

Lenke til kommentar
Maarud Original chips smaker slik den opprinnelige amerikanske potetchipsen gjorde.  Allerede fra midten av 1930-tallet startet Maarud de først forsøkene med fritering av potetskiver.  De var grove, sprøe og fritert i peanøttolje .  I dag er produksjonsmetodene mer moderne, men oppskriften basert på naturens råvarer er den samme.

 

Finnes i smakene Salt, Paprika samt Biff og løk.

8255809[/snapback]

 

Jeg vil ha!!

Endret av MetroN
Lenke til kommentar

Salt og Pepper: Best med dip, blir fort lei.

Superchips: OK smak, men fort lei og alt for kunstig.

Delivio Salt: Dette er ein kjempegod chips, den har ein meget god smak, noko heilt anna enn andre typar chips med salt.

 

And the winner is....Sørlandschips Spansk paprika med persille!

Eg har smakt det meste av chips i mitt omegn, men aldri kome over noko så godt som denne chipsen. På smak er den fortreffeleg, konsistensen er kjempe, ein verdig vinnar. Dei andre typane Sørlandschips er heller ikkje å forakte, det føles naturleg og smakar nydeleg.

post-23219-1175079694_thumb.png

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...