Gå til innhold

Potetgull er godt, men hva er det beste? Og hvor er det egentlig best utvalg?


jimy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432
Prøv å bland litt rømme med sweet-chilli saus. Blir en kjempegod dip som passer godt til det meste. :)

 

 

Aldri. Sweet chilli saus er djevelens verk.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Av chips i Norge mener jeg at Sørlandschips er produsenten som er best på både konsistens og krydder. Favorittene er salt og creme fraiche, men jeg mener alle variantene ligger et lite hakk over all annen norskprodusert chips jeg har smakt.

 

Men den aller beste chipsen jeg har smakt er muligens Blair's med chipottle-smak. Den er mye sterkere enn hva vi er vant med her til lands, uten at det blir for sterkt og har en nydelig røyksmak i tillegg. Nydelig

Lenke til kommentar

Alle typer Sørlandschips, Ostepopp, Nachochips med ostesmak, Superchips (eller hva de heter) og baconchips ala det som er på kino er best av det jeg kom på i farten. Det meste vanlige fra Kims og Maarud har dritkjedlig smak.

 

Pringels paprika, og ost og løk potetgull er også ganske godt ^^

Endret av Sindre :)
Lenke til kommentar

Dette er altså en generell potetgulltråd, bring it!

 

Når det gjelder de store produsentene, så foretrekker jeg Maarud fremfor Kims. Har ikke kjøpt en pose fra Kims på år og dag. Favoritten blant "billig"-potetgull er nok Maaruds Sour Cream & Onion, men jeg kjøper som regel enten Sørlandschips eller det som definitivt er den beste posen i butikken: Norske Solchips. Den er dyr og er vel på kun 150g, men her er det smak over alt annet. Anbefales!

Lenke til kommentar

Er veldig glad i Sørlandschips sin "spansk paprika" om jeg husker rett. Ellers er jeg ikke så nøye når jeg velger. Tar det som frister der og da egentlig. Pringles holder jeg meg unna.

 

Edit: Savner den Svenske potegullet som er kun pepper. I Norge har vi den med både Salt og Pepper, mens i Sverige har de samme versjon i kun pepper, den er god.

Endret av untouch4ble
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...