Gå til innhold

brukbarheten av gamepad / kontrollere


tigerdyr

Anbefalte innlegg

Har hatt det gøy med PS3'en og Motorstorm - kontrolleren med gyroskop funker overraskende bra for det spill. Jeg kjøpte også Resistance, men finner det komplett umulig å få noe utbytte av det med en gamepad - er vant til keyboard+mus kombinasjonen fra PC som for slike spill er helt overlegent i måten å styre spillet på. Jeg skjønner faktisk ikke hvordan folk kan spille slike spill med gamepad.

 

Finnes der nogen med motsat opplevelse?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har hatt det gøy med PS3'en og Motorstorm - kontrolleren med gyroskop funker overraskende bra for det spill.  Jeg kjøpte også Resistance, men finner det komplett umulig å få noe utbytte av det med en gamepad - er vant til keyboard+mus kombinasjonen fra PC som for slike spill er helt overlegent i måten å styre spillet på.  Jeg skjønner faktisk ikke hvordan folk kan spille slike spill med gamepad. 

 

Finnes der nogen med motsat opplevelse?

8255393[/snapback]

 

Statistikk fra Gamerankings.com viser at fire av de fem beste FPS-spillene er utviklet for konsoll og spilles med gamepad.

 

Det er bare en vanesak. FPS-spill på konsoll er en fundamental forskjellig spillopplevelse fra FPS på PC.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...