Gå til innhold

Spill Med Best Soundtrack

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lydsporet til Grand Theft Auto: Vice City får meg til å spille mer og mer, det er det eneste lydsporet som har klart akkurat dette, for min del. Nå bør det vel også legges til at jeg er en stor fan av musikken fra 80-tallet, og da er Vice City perfekt for meg.

Ellers synes jeg både Mario- og Zelda-spillene bør nevnes her. Dette er musikk laget spesielt for spillene, og den er i min mening så ufattelig bra at den burde fått mange Oscar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes faktisk Saints Row har fryktelig bra soundtrack! Om det ikke er det beste, så tror jeg det i alle fall(!) er blant topp 5 hos meg :thumbup:

Gjest Slettet-NIoHlfL
Skrevet

Mye bra musikk som blir nenvt her, personlig har jeg Shenmue på toppen av denne listen.

Castlevana: SotN har også et meget bra soundtrack, bare det er nesten verd de 80 kronene spillet koster på Arcade...

Skrevet
Jeg har spilt det meste av Halo, MGS, Final Fantasy og Zelda, men det er ingen tvil: Chrono Trigger.

8253031[/snapback]

Uten tvil et at de beste musikkstykkene som er gjort til spill noen sinne ja :) Har du hørt Chrono Symphonic fra Ocremix?

http://chrono.ocremix.org/

Skrevet
Må også nevne guitar hero 2 her!  :love:

8259494[/snapback]

Burde vel ikke være lov å nevne det her, litt juks.

Men enig, det har absolutt best :cool:

btw, digger burnout revenge og burnout 3's soundtrack. Har lastet ned begge (lovlig seff :innocent: )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...