Gjest medlem-105082 Skrevet 30. mars 2007 Skrevet 30. mars 2007 Activision og Monolith bør vel også nevnes.
Zeph Skrevet 30. mars 2007 Skrevet 30. mars 2007 (endret) Ingen som nevner Crytek? De som laget Far Cry.De produserer det kommende spillet Crysis. 8276016[/snapback] Eg synest ikkje Far Cry er bra nok til å havne på ei sånn liste. "All of their computer games since Warcraft: Orcs & Humans have been best-sellers." Det var da en voldsomt begrenset tidsperiode da. Finnes firmaer som har holdt på lenger enn det, og med flere gode spill. 8276030[/snapback] Komme med eksempler du då. Kven har sagt at det skal være begrensingar på tid? Kvalitet foran kvantitet, Starcraft blir framleis spelt av tusenvis verda over. Som eg har nevnt før er også Blizzard veldig dyktige til å oppdatere spela sine. Endret 30. mars 2007 av Zeph
Colossus Skrevet 30. mars 2007 Skrevet 30. mars 2007 (endret) Jeg er vel hardbarka OFP fan, så da må det vel bli Bohemia Interactive Studio. :!: De fleste andre av mine favoriter har enten lagt opp eller blitt kjøpt opp av en eller annen "kjempe". Westwood, Bullfrog, Maxis, MicroProse og Digital Integration (Synd å si at det er ingen som har laget en remake av spillet "Hind" enda) Endret 30. mars 2007 av Colossus
Sodd Ball Skrevet 30. mars 2007 Skrevet 30. mars 2007 Ubisoft og Codemasters har jo noen gode spill da. Activision har også noen fine spill. Så må vi jo ikke glemme FunCom da.
Jaukim Skrevet 30. mars 2007 Skrevet 30. mars 2007 Ubisoft lager veldig gode spill ja(Rainbow six, Farcry....), THQ lager også noen brae spill.
_KroSjefen_ Skrevet 30. mars 2007 Skrevet 30. mars 2007 Studio Liverpool for sine formula one serie.. Rockstar for GTA serien Epic games for gears of war... må vel nesten slenge inn Pholophony Digital for GT serien i tillegg...
Gjest medlem-105082 Skrevet 31. mars 2007 Skrevet 31. mars 2007 (endret) Ubisoft lager veldig gode spill ja(Rainbow six, Farcry....), THQ lager også noen brae spill. 8278148[/snapback] Ubisoft laget ikke FarCry. CryTek gjorde det Må ikke tro at de lager spillet bare fordi Ubisoft merket kommer på skjermen når man starter spillet. Ubisoft publiserte spillet. Men det er lett og ta feil. Har gjort det selv en del ganger Endret 31. mars 2007 av medlem-105082
Liquid Crystal Skrevet 31. mars 2007 Skrevet 31. mars 2007 (endret) Sverger til ubisoft og Funcom jeg. Ubisoft for Never winter nights (mener det var dem, er en stund siden jeg spilte det) og Funcom for Den lengste reisen og Drømmefall. EDIT: fikk vite i posten over at ubisoft ikke hadde laget farcry ^^ Endret 31. mars 2007 av Liquid Crystal
Zeph Skrevet 31. mars 2007 Skrevet 31. mars 2007 Ser denne tråden har sklidd litt ut så eg kan nevne eit anna firma som har laga ein genial serie. Team 17 Dei har ikkje mange spela på merittlista, men skal ha kudos for å ha laga Worms.
exmx Skrevet 31. mars 2007 Skrevet 31. mars 2007 Sverger til ubisoft og Funcom jeg.Ubisoft for Never winter nights (mener det var dem, er en stund siden jeg spilte det) og Funcom for Den lengste reisen og Drømmefall. EDIT: fikk vite i posten over at ubisoft ikke hadde laget farcry ^^ 8279355[/snapback] Ubisoft mistet min respekt når de gidde ut GT Pro Series til Wii. Snakk om å synke lavt bare for å tjene litt ekstra penger.
Gjest medlem-105082 Skrevet 31. mars 2007 Skrevet 31. mars 2007 Sverger til ubisoft og Funcom jeg.Ubisoft for Never winter nights (mener det var dem, er en stund siden jeg spilte det) og Funcom for Den lengste reisen og Drømmefall. EDIT: fikk vite i posten over at ubisoft ikke hadde laget farcry ^^ 8279355[/snapback] Ubisoft mistet min respekt når de gidde ut GT Pro Series til Wii. Snakk om å synke lavt bare for å tjene litt ekstra penger. 8279415[/snapback] Hvorfor det? Noen må da publisere spillet uansett. Skjønner ikke hva som er så galt.
aboplotok Skrevet 31. mars 2007 Skrevet 31. mars 2007 (endret) Nintendo Blizzard Bioware Free Radical Double Fine SquareEnix (Selv om jeg synes Square har tapt seg etter SNES) Silicon Knights Valve Ubisoft (Tatt seg opp de siste åra) Rareware (Tapt seg etter N64) Epic Games I den rekkefølgen. Endret 31. mars 2007 av SEeKz0r
wewwen Skrevet 31. mars 2007 Skrevet 31. mars 2007 Pyrhana Bytes har gitt meg mange timers glede og fustrasjon!
Landeplagen Skrevet 31. mars 2007 Skrevet 31. mars 2007 Team 17 Dei har ikkje mange spela på merittlista, men skal ha kudos for å ha laga Worms. 8279396[/snapback] Dette teamet har blitt nevnt en masse ganger før her. Ikke mange spill? De har faktisk laget en masse spill, og mange er sett på som noen av de beste spillene i sin sjanger. Jeg kan nevne de som jeg brukte å spille selv: Superfrog, Qwak, Lemmings, og Worms. Alle var knallspill, i tillegg til Alien Breed serien, som jeg aldri spilte. Tenkte bare jeg skulle nevne det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå